Etelyder

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Alle lager litt lyder når dei eter, men nokon bråker meir enn andre... Utifra tilbakemeldinger frå andre, er du ein etebråker, smatter eller har du ikkje fått nokon kommentarer og er dermed ein stilleeter?

No tenker eg ikkje på lyden du høyrer sjøl når du eter, men lyden andre seier dei høyrer(eller ikkje høyrer) når du eter :)

Har aldri fått noen kommentarer, så regner med jeg er en stillespiser ;) Hater når folk slafser, smatter osv, så prøver å minimere støynivået når jeg spiser selv :p

Har heller ikkje fått kommentarer på det :) heldigvis :) eg kan irritere meg grønn over smatting og jafsing :P

Har ikke fått noen kommentarer på det, så regner med jeg er ganske stille når jeg spiser (med unntak av knekkebrød, det bråder uansett).
Kan ikke fordra sånne lyder selv, og får grøssninger når Rolf smatter i seg maten :p

Ingen kommentarer. ;)

Jeg er stilleeter. Gubben smatter og det IRRITERER meg ekstremt, spesielt hvis jeg har et hint av pms, da kan jeg fantasere om å stikke gaffelen i ansiktet hans:p

Stillespiser her og... HATER folk som smatter og står i når de spiser.. får helt noia

Har ikke fått noen kommentarer på det, så regner med jeg er ganske stille når jeg spiser (med unntak av knekkebrød, det bråder uansett).
Kan ikke fordra sånne lyder selv, og får grøssninger når Rolf smatter i seg maten :p
Ja, sant? Synes det er forferdelig å høyre på etelyder. Enten det er smatting, jafsing eller slafsing:p

Smatting er grusomt. Jeg klarer ikke å la være å si ifra heller, som regel :p
Har alltid blitt lært opp til å tygge med munnen igjen, og det skal N lære seg også! ;)

Smatting er grusomt. Jeg klarer ikke å la være å si ifra heller, som regel :p
Har alltid blitt lært opp til å tygge med munnen igjen, og det skal N lære seg også! ;)
Jo eter for tida litt med munnen open, men det høyres lite og ser ikkje ekkelt ut :p ser ikkje kva han har i munnen, liksom :)

Husker en av ungdommene på ruskollektivet jeg jobbet på før. Han smattet, laget lyder, pustet tungt og hadde munnen åpen. Verste jeg noensinne har hørt/ sett. Får frysninger bare jeg tenker på det.

Husker en av ungdommene på ruskollektivet jeg jobbet på før. Han smattet, laget lyder, pustet tungt og hadde munnen åpen. Verste jeg noensinne har hørt/ sett. Får frysninger bare jeg tenker på det.
Fekk nesten frysninger berre av å lese :p

Nope. Han var en lost case. :p

Back
Topp