Etasjefat..?

Anis

Gift med forumet
Noen som har det? Hva har dere oppi? Noen som vil vise bilder?[:D]

Jeg har, men det står inni kjøkkenskapet [:-]
Følger spent med i tråden etter tips så jeg kan ta det fram [:D]

Jeg bruker det i alle fall ikke som støvsamler. Tar det frem til kaker og slikt, ellers står det fint i skapet.

Jeg har et enkelt som jeg har kjøpt på ikea til kaker o.l. Det står i skapet, har det ikke til pynt. Såå fint er det ikke. [8D]

Har ett 3 etasjesfat fra Tilbords. Fikk det til jul, har ikke hatt noen anledning til å bruke det enda. Prøvde å ha det til pynt med frukt, men syns det ble litt for mye på bordet... 

Prøvde å pynte mitt her om dagen, men vet ikke helt hvor lenge det blir sånn...

Se blogg for bilder:
Www.carinesverden.blogspot.com

Sann ser mitt ut, er et Caldier fat i glass vi fikk da vi gifta oss. Bruker det også til kaker, muffins eller snop ved besøk.

det står inne i glasskapet - til jul la jeg julekuler oppi for å få litt rødt inni skapet. ellers brukes det til kaker [:)]

ORIGINAL: *Carine*

Se blogg for bilder:

Så rart det var å lese at du hadde besilt fra annajohanna, men flott. Damene er fra samme lille sted som meg [:)] Kjempe mye stilig. Har lenge tenkt på å gå innom å titte på tingene de har

Jeg bruker det hele tiden og DIGGER DET!

Jeg bruker fatene til å servere frukt, kaker, smørbrød.... utrolig dekorativt[:D]

ORIGINAL: Pannekaka

ORIGINAL: *Carine*

Se blogg for bilder:

Så rart det var å lese at du hadde besilt fra annajohanna, men flott. Damene er fra samme lille sted som meg [:)] Kjempe mye stilig. Har lenge tenkt på å gå innom å titte på tingene de har

Husker ikke hvor jeg ble tipset om nettsiden, men masse fint der. Nå betyr det jo ikke noe lenger hvor man holder til, så lenge man kan bestille på nett og posten leverer [:)]

Jeg liker så godt det de har på Nille om dagen, kromfarget...
Men har ikke plass å lagre det, så uten et bestemt mål for hvor og hva, så kan jeg bare ikke kjøpe det [:o]
*gleder meg til å få større plass*

jeg har ett fra tilbords. Nå bare står det på kjøkkenet uten noe i , men til vanlig bruker jeg å fylle det opp med frukt. Syns frukta holder seg bedre når jeg ikke blander de, men heller at de blirl iggende på hveer sin etasje. Billig pynt igrunn[:D] åsså ser det ut som vi er meget sunne i huset vøtt[8D]

Jeg har 3 stk[8D]

Ene er i stål kjøpt på kremmerhuset,det står på sjenken i stuen har pynt på det.
Ett i hvitt porselen står på hyllen på kjøkkenet bruker det til tomat,agurk o.s.v
Så har jeg ett i glass som jeg ikke har pakket ut ennå[:)]

Bruker de til alt mulig,kaker,frukt,sjokolade,pålegg.
Synes det er helt genilat tar jo så liten plass på ett bord så får du plass til masse på det

Har dette fra Kremmerhuset, fikk av mamma og pappa[:)] Akkurat nå står det på kjøkkenbordet med masse stearinlys..

ORIGINAL: lnie

Har dette fra Kremmerhuset, fikk av mamma og pappa[:)] Akkurat nå står det på kjøkkenbordet med masse stearinlys..

Vet du om de har disse nå? Pris? Veldig fin[:)]

Back
Topp