Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tok et varmt bad her om dagen, men ble plutselig litt bekymra for at vannet kanskje var for varmt!? Er det farlig for fosteret hvis man bader i varmt vann lenge? Det som er såååå deilig
J tror ikke d så lenge du føler deg vel. Men du kan beg m små bad og strekke d lenger og lenger. Med forrige dro vi jevnlig i svømmehall med 32-34 grader, og vi bada i ca to timer hver gang.
Når j lå i sola i rhodos gikk d også fint. D hendte j ble småsvimmel eller syntes d beg å strekke litt el romstere i magen og da tok j meg en kald dupp, og holdt meg mer i skyggen.
J tror man skal ta hensyn til d i den forstand at man lettere kan bli overoppheta, og at d kan komme litt brått på, men ellers føle seg frem.
Hvis du får feber så blir du jo ganske varm i hele deg, d går jo bra d - selv om man også da bør kjøle seg ned.
Prøv deg varsomt frem.
J dusjet ganske varmt noen ganger - helt nydelig
Babyen har vell ikke godt av for varmt vann så når vi har hatt stampen på 39 grader har jeg ikke vært lenge i for å si det slik. Hørt noe om det tidligere men er litt usikker..
Det må jo være greit med 37 grader iallefall. Det er jo ca kroppstemp så det kan jo ikke babyen ta skade av.. Leste et svar fra ei fra Finland en gang ang. badstu og hun sa at det er helt vanlig å sitte i badstu som gravid der og det er jo mye varmere enn et bad. Men jeg vet ikke noe om det...
Jeg tar meg et bad når jeg er hjemme hos foreldrene mine. Passer alltid på å ikke tappe fult, pluss ikke dekke hele magen med varm vann..Tenker også å om det kan være skadelg for babisen