Et takknemlig sukk..

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Det er ganske så spesielt å få oppleve en rolig adventstid med en nyfødt, frisk liten skatt..

Det meste av stress relatert til jobb, husvask, julegaver og juleforberedelser er lagt bort.., jeg nyter denne tiden til det fulle og er så takknemlig! I en verden full av kontraster, så får jeg til tider dårlig samvittighet av å være så heldig og av å føle meg så lykkelig! Tenk, en frisk liten gutt født inn i en trygg tilværelse. Det er ikke sånn for alle, det har jeg dessverre fått oppleve i nær omgangskrets nå, i en ellers så bekymringsfri førjulstid..
Vi er heldige og privilegerte, vi har alt vi trenger, og mer til, og i tillegg kan jeg gå hjemme å vugge en liten skatt i søvn til herlig julemusikk på radioen <3

Er det flere som føler litt ekstra på takknemlighet i disse tider?

Så fint innlegg,Blåbærtua!:) jeg er helt enig med deg. Våknet opp i stad med det bittelille gullet mitt ved siden av meg i senga og klarte ikke slutte og tenke på hvor heldige vi er og at det slett ikke er noen selvfølge.

Kjempefine tanker! Jeg er helt enig:-) En fantastisk nydelig tid dette. Nå har jeg ventet 6 år på lille, så nå kan jeg godt vente noen dager til. Han kommer når han kommer<3 Må minne meg på dette når ting er tungt. Er veldig takknemlig over å få oppleve dette.

Helt enig :Heartred Jeg har også gjennom svangerskapet fått kjenne på at det ikke er en selvfølge at alt skal gå bra. Jeg gleder meg til å få en rolig jul sammen med familien og den lille skatten som fortsatt ligger og koser seg inni magen min :)

Etter å ha vært gjennom fostervannsprøve og x antall hjerteultralyder er takknemlig bare forbokstaven for det jeg føler nå, etter å ha fått med en helt frisk og fin liten jente hjem!
Dette er lykke, toppet med lykke! <3

Så fint innlegg,Blåbærtua!:) jeg er helt enig med deg. Våknet opp i stad med det bittelille gullet mitt ved siden av meg i senga og klarte ikke slutte og tenke på hvor heldige vi er og at det slett ikke er noen selvfølge.
Ja, det er virkelig herlig å våkne opp ved siden av et lite gull.. Da gjør det plutselig ingenting å være oppe flere ganger I løpet av natta

Helt enig :Heartred Jeg har også gjennom svangerskapet fått kjenne på at det ikke er en selvfølge at alt skal gå bra. Jeg gleder meg til å få en rolig jul sammen med familien og den lille skatten som fortsatt ligger og koser seg inni magen min :)
Kos deg siste del av rugetiden <3

Kjempefine tanker! Jeg er helt enig:-) En fantastisk nydelig tid dette. Nå har jeg ventet 6 år på lille, så nå kan jeg godt vente noen dager til. Han kommer når han kommer<3 Må minne meg på dette når ting er tungt. Er veldig takknemlig over å få oppleve dette.
Den som venter på noe godt... Vi ventet en stund selv, men alt det slitet er glemt nå <3 Lykke til med siste innspurt :)

Etter å ha vært gjennom fostervannsprøve og x antall hjerteultralyder er takknemlig bare forbokstaven for det jeg føler nå, etter å ha fått med en helt frisk og fin liten jente hjem!
Dette er lykke, toppet med lykke! <3
Fantastisk! Kos deg med det nydelige gullet <3

• Liker
Reactions: Bee
Føler meg ubeskrivelig heldig selv!
Ventetiden har vært lang med mange nedturer, men nå er vi Endelig i mål og alt har definitivt vært verdt det her vi sitter med en superstolt storebror og verdens vakreste lillesøster :) jeg kjenner på ett enormt behov for å være nær henne, og synes det er kjemperart når hun ligger å sover i babynestet sitt faktisk..

Back
Topp