et spm

nalasweet

Elsker forumet
Når er det mest vanlig for en baby og begynne å åle seg framover? og eventuelt krype?

mest vanlige er fra 7-9 mnd..

Er det noe som er vanlig? tror det kan variere utrolig fra ban til barn.
Min begynte for en liten måned siden.

det er vell ikke noe fasit svar på det. fabian begynte når han var 5 mnd, veldig tidlig mens andre ikke begynne før de er 9mnd

okay... va bare vi som lurte. Takk takk[:)]

her er det ingen kryping enda.., men han åler seg frem og tilbake, og det har han gjort i 1-2 uker nå [:)]

ORIGINAL: enit

Er det noe som er vanlig? tror det kan variere utrolig fra ban til barn.
Min begynte for en liten måned siden.

vanlig, og vanlig..-blir vel tatt gjennomsnittsalderen da for når de klarer det...

Min begynte å åle seg allerede før han var 5 mnd, og krabbet en uke før han ble 6 mnd..-og har da fått beskjed om at han er tidlig ute...

men æ vet at ikke alle barn gjør det før de begynne å gå. Men e ikke det ganske viktig for dæm? (alså kryping)

ORIGINAL: merete ;o)

men æ vet at ikke alle barn gjør det før de begynne å gå. Men e ikke det ganske viktig for dæm? (alså kryping)

det viktige er at de lærer seg krabbe-bevegelsen før førskolealder (syns det hørtes rart ut, men var det jeg leste for noen mnd siden)...
altså den krysningen mellom armer og ben om du fatter [:)]

ORIGINAL: **Flash**

ORIGINAL: merete ;o)

det viktige er at de lærer seg krabbe-bevegelsen før førskolealder (syns det hørtes rart ut, men var det jeg leste for noen mnd siden)...
altså den krysningen mellom armer og ben om du fatter [:)]

Jepp æ skjønne. [:)]

Back
Topp