et spm om amming

Gabriela

Forumet er livet
bebisen her sovner som regel etter ca 10 min amming...
burde jeg da la han ligge å sove eller burde jeg prøve å rape han? skal jeg tilby han mer pupp hvis han våkner??? uff... jeg har rett og slett ikke peiling... er så redd for at gullet får for lite melk...

har blitt så sår på ene brystet.. isted da han slapp brystet så rant blodet nedover haken hans, og på brystet så lå der en liten klump hud med blod på... uff[:(][:(][:(]

Hadde jeg vært deg,så hadde jeg villa prøvd å rape han..Dunke/stryke forsiktig på ryggen/under rumpa..

Han "sier" ifra når han vil ha mere..(kanskje han "spiser" på henda sine?? d gjør snuppa mi skjønner du..[;)])

Og i og med at du er så sår på puppen din,så vil jeg anbafale deg å prøve ammeskjold..dfårdu kjøpt på apoteket..Jeg måtte gå over til d, og finns ikke sår eller noe i d hele tatt..[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

Hadde jeg vært deg,så hadde jeg villa prøvd å rape han..Dunke/stryke forsiktig på ryggen/under rumpa..

Han "sier" ifra når han vil ha mere..(kanskje han "spiser" på henda sine?? d gjør snuppa mi skjønner du..[;)])

Og i og med at du er så sår på puppen din,så vil jeg anbafale deg å prøve ammeskjold..dfårdu kjøpt på apoteket..Jeg måtte gå over til d, og finns ikke sår eller noe i d hele tatt..[:)]

signerer denne jeg...har og eiprinsesse som sovner med brystet og tar jeg henne opp og raper henne..da er hun mer rolig etterpå enn når jeg bare har latt hennesove... men om natten så er jeg nok alt for slapp til det..da sovner vi som regel begge to..hun sover andre økt av natten i vår seng...føste i sin seng...

Back
Topp