Et spm ang SPIRAL

FRK John Deere

Forumet er livet
Fikk satt en inn i dag, fytti katta hvor vondt det var!![:(]

Uansett, nå har jeg mensenmurring, er det normalt?

å nei gjør det vondt[:o] skal sette inn om 3 uker, hvordan vondt var det, nå ble jeg litt redd[&:]

ORIGINAL: trollkjærringa

å nei gjør det vondt[:o] skal sette inn om 3 uker, hvordan vondt var det, nå ble jeg litt redd[&:]

Det er ingenting i forhold til fødselen, bare vondt i det øyeblikket han festa den tang tingen i livmormunnen og når den skulle av.. resten var godt levbart selv om det kjentes! Ikke vær redd, jeg har en lav smerteterskel og mulig han var uforsiktig og hardhent..

ORIGINAL: IdaJ86

ORIGINAL: trollkjærringa

Det er ingenting i forhold til fødselen, bare vondt i det øyeblikket han festa den tang tingen i livmormunnen og når den skulle av.. resten var godt levbart selv om det kjentes! Ikke vær redd, jeg har en lav smerteterskel og mulig han var uforsiktig og hardhent..

uff ja får håpe det går bra, gleder meg litt til å få prøvd spiral faktisk[:)]

huff da ikkje bra. Da jeg satt inn merka jeg ikke noe omtrent fikk litt mens smerter ut på dagen men ikkje noe annet

Jeg kjente det ikke i det hele tatt. Ingen smerter what so ever. Men hadde småblødninger og mensmurring ja...

Vondt? Merka ingenting jeg![&:][8|] Men hadde mensmurringer etterpå ja[&:] De var ikke så gode nei..[8|][&:][8D] 
Etter 5 dager begynte jeg å stri-blø[:'(] Blødde i nesten 2 uker..
Men det e normalt[;)] 

Back
Topp