Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kakebit
12 uker! [:)]
for kattens beste bør den være 12uker gammel og ikke en dag mindre.
pga. sosialisering og andre kattetng den skal ha lært seg for å klare seg greit i forhold til mennesker og andre dyr og katter!
At mora ikke liker de er oppe i ho hele tiden har også noe med sosialiseringen av kattungene... f.eks at de skal GRADVIS avvennes fra mora...
det burde jo gud og hvermann forstå!!
ORIGINAL: Kakebit
12 uker! [:)]
ORIGINAL: Aravis
de SKAL være 12 uker før de gis bort. Kattemora lærer jo kattungen å gå på do o.l etter uke 6 (hvis jeg ikke tar helt feil), så du kan risikere å få en katt som ikke skjønner hvordan man gjør fra seg i kattesanden.
ORIGINAL: *lima*
Hvor gamle skal kattunger være når de flytter fra moren sin?[8|]
ORIGINAL: Renate_85
På finn.no så har de laget en ny regel nå.Det er ikke lov å legge ut annonser der kattungene blir gitt bort tidligere enn 12 uker. Det er helt supert.
ORIGINAL: _Alex..Micamor_
Minimum 8 uker ,helst 12 uker. De har mye å lære for å bli lykkelige katter. Er så mange som får kattungen hjem til seg alt for tidlig ,bare fordi de er så "søte"... Uten å tenke på konsekvensen for kattungen.
(Dette gjelder forresten hvalper også.)
ORIGINAL: ~Rosa~
Vi få katteunge neste uke, og da er hun litt over 9 uker gammel. Men jeg ville nok ikke tatt hun så tidlig hvis ikke det var for at jeg har hatt så mange katter og katteunger før at jeg klarer å ta meg skikkelig godt av hun [:)] *Gleder meg*