Et spørsmål

Eldorado

Forumet er livet
Kan man bruke tampong når man fortsatt er i renselsen? Jeg begynner å bli så sinnsykt sår fordi jeg har brukt bind så lenge.[&:]
Tar jo aldri slutt jo. Nå hadde jeg "fri" tre dager før det begynte igjen.. når slutter det a? hehe.. orker ikke å bli så mye verre

Hmm, mener jeg har hørt man ikke skal bruke tampong under selve renselsen pga alle basseluskene må ut av kroppen eller noe... Ikke stenge dem inne [8D] Infeksjonsfare etc...

Ja, selvfølgelig [:(] Teit altså. heh
Får vel holde ut litt til da =D

Jeg har også hørt at man ikke skal bruke tampong ja [&o]
håper det snart er over da [;)] jeg sluttet å blø for ei uke siden mener jeg det var

Heldig da[:)][:)]
 Har sluttet mange ganger her, men kommer tilbake rett etter jeg har blitt happy. heheh

åå det er så typisk.. var sånn ett par dager her også før det gidde seg helt..
guuuuud som jeg gruer meg til å få mensen tilbake [:'(]

ORIGINAL: Eldorado

Heldig da[:)][:)]
Har sluttet mange ganger her, men kommer tilbake rett etter jeg har blitt happy. heheh

Hehe, skikkelig kjipt! Jeg troooor jeg er ferdig nå, så godt som iallfall. Har iallfall ikke hatt noe særlig som har kommet den siste uken. Så da krysser jeg fingrene.

Haha, ja! Det er sikkelig kjipt.. men må da vel snart være over nå da. Seks uker på mandag siden jeg fødte, så  =P Klarer vel å overleve den stunda jeg har igjen. heh

Back
Topp