Et spørsmål

Eg har termin 31.Mai ( siste dagen i Mai, vart slik med terminkalkulator) Eg er gift med ein snill og grei mann, og me er veldig glad for å vente tvillinger. Faren min har to tvillingsøstre. Mora til mannen min har to tvillingbrødre. Trur det var meir lykke en arv. Eg får slengt stygge kommentarer på innlegga mine. Eg har ikkje gjort noko galt, og skjønner ikkje heilt kvifor det skal vere kranglestemning her.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Trodde terminen din var 8 juni jeg? Det som stod i signaturen din.

Sent from my iPad using BV Forum

Du har allerede fortalt din"historie". Har nok liten troverdihet her inne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har egentlig bare lest rykter, og siden du har skjult profilen din, får jeg ikke lest din side av saken. Skal innrømme at jeg ble litt overrasket over responsen i tråden fra i går, der folk var ganske negativ. Samtidig forstår jeg ikke helt din reaksjon heller, det du bare avfeier saken. Jeg er alt for å gi folk en sjanse og tvilen til gode, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk, særlig siden du har skjult profilen din, og jeg tviler på at så mange hadde reagert dersom det ikke egentlig hadde skjedd noe.

Slik jeg forstår det er du veldig tvetydig, og derfor er det vanskelig å bli trygg på deg. Du oppgir ulike termindatoer, forteller ulike historier om hjemmesituasjonen din og er i det hele tatt lite konsekvent. Kanskje du bare er sånn, men da tror jeg ihvertfall jeg ville gått i meg selv, og kanskje ikke skrevet så mye at jeg mistet oversikten.

Som feks dette innlegget; Tittelen er veldig diffus, jeg liker at innleggstittelen sier litt om innholdet.
Så sier du masse om tvillinger, før du spør hvorfor folk er kranglete. Disse to tingene har ingenting med hverandre å gjøre, og alt det om tvillinger har ingenting med det faktiske spørsmålet å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor du tar det med i det hele tatt. Det er slike ting som forvirrer meg og gjør meg usikker på intensjonene dine.

Leste litt i dagboka di, og er kanskje en som forstår hva det går i, siden jeg er med i fantasy/rpg/laiv-miljøet selv, men jeg vet også at mange folk som ikke driver med det som ikke har samme perspektiv, og dagboken din kan være urovekkende. Man kan fort tenke på både personlighetforstyrrelser og sosiale problemer når man leser den fra et utenforstående perspektiv, og det er ikke noe man ønsker å forbinde med gravide eller foreldre.

Ja, her er et helt ærlig, men saklig svar fra meg. Har ingen grunn til å krangle med eller om deg, da jeg ikke har vært involvert i det som har skjedd og skulle ønske saken snart kunne være ute av (Baby)verden. Det kjipe er at man ikke kan unngå å bli involvert, fordi det snakkes om deg overalt her inne. Synd, men sant: Du burde kanskje finne deg et forum der folk ikke er så negative ovenfor deg, både for din egen del, og for oss som blir utsatt for diskusjonene uten å ville det.

Vil også si fra om at jeg har kontaktet forumansvarlig med akkurat disse argumentene. Jeg vet at du ikke har brutt noen regler og at det er derfor du fortsatt er her, men jeg er lei av å bli dratt inn i all den dårlige stemninga. Det er ikke bare ditt ansvar, det er faktisk mange her som overrasker meg ved å være direkte ufine, men det er desverre du som er kilden til bråket, og desverre, men helt ærlig, tenker jeg at det kanskje hadde vært greit å slippe å måtte forholde seg til problemet. Takk for meg.

Eg får ikkje redigert signaturen min. Grunnen til at eg skreiv om tvillinger er at det kan vere at ein av grunnen til at folk er slemme med kommentarane sine, at eg skal ha to. Eg synes ikkje noko om at dei skal bere ufine.
Eg vil gjerne ta av anonym på profilen min, eg veit ikkje korleis eg skal gjere det.
Innledinga til dagboka mi er meint å vere av det humoristiske slaget. Både eg og mannen er lotro spillere, og for meg, var det den letteste måten å starte boka mi på.
Eg har ikkje tenkt å flytte fra forumet, kvifor skal eg det. Vil folk sladre og snakke dritt, må dei gjere det.

Du endrer nickene dine rimelig ofte, hver gang historiene dine blir for ekstreme.

Veldig enig i det som blir skrevet ovenfor her, har aldri ment å være direkte ufin mot noen her inne, men jeg klarer heller ikke å bli helt trygg.

For meg har det ingenting å gjøre med at du får 2 barn. Kunne fått 6 for min del, så er nok ikke derfor folk er ufine. Jeg skjønner at man fort kan bli det da man ikke føler seg særlig trygg inne på dette forumet. Hadde jeg vært deg, siden du fortsatt har planer om å være her inne, så hold innleggene til det som forumet er ment for; barn og spørsmål ang barn/svangerskap. Det er mange her som legger ut om vanskelige ting, jeg gjør det selv, men aldri om jeg går så dypt i detaljer. Om du trenger noen å snakke med ang din situasjon hjemme så kom deg til en psykolog eller venninne for den saks skyld. (Må dele dette i to, nå ser jeg ikke hva jeg trykker lenger)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde jeg vært deg Thorin Oakenshield, hadde jeg nok bare forlatt dette forumet siden få har tillit til deg. Er kanskje best å prate med folk som ser deg fra et annet perspektiv? Uansett, lykke til, hva enn du finner på ;)

Eller så går det også an å snakke privat med en her inne, jeg gjør f.eks det og det har hjulpet meg veldig mye.
Det at du interesserer deg for fantasy osv har jeg heller ingenting imot! Smaken er som baken, delt i to. Syns det kanskje var litt merkelig å bruke det som .. Ja, en trøst eller formidlingsmåte, vet nå ikke hva jeg skal kalle det, men for all del! Jeg bruker hest og ridning som terapi så om du vil leve i en fantasi må du bare gjøra det.

Det at du tuller vekk alt vi spør om ang trolling irriterte meg også, du venter barn så det å ta konsekvenser av hva du selv har lagt ut på nett burde vært noe å tenke på, også å møte de og konfrontere de og svare på ting. Når du ikke svarer eller skriver slike tulleinnlegg med bilde av et troll, så blir jeg litt matt. Mener ikke å være ufin nå heller, men jeg er ærlig. Alle bør klare å ta konsekvenser, gode som dårlige. Er konfliktsky som bare det selv men man MÅ bare rett og slett. For meg må du gjerne bli her inne, det er et godt sted med mye tips og råd, men som jeg skrev over, kanskje ikke være så detaljert ang hjemmesituasjonen din. At du vet hvem donorer til barna dine er syns jeg faktisk bare er bra!

Eg får ikkje redigert signaturen min. Grunnen til at eg skreiv om tvillinger er at det kan vere at ein av grunnen til at folk er slemme med kommentarane sine, at eg skal ha to. Eg synes ikkje noko om at dei skal bere ufine.
Eg vil gjerne ta av anonym på profilen min, eg veit ikkje korleis eg skal gjere det.
Innledinga til dagboka mi er meint å vere av det humoristiske slaget. Både eg og mannen er lotro spillere, og for meg, var det den letteste måten å starte boka mi på.
Eg har ikkje tenkt å flytte fra forumet, kvifor skal eg det. Vil folk sladre og snakke dritt, må dei gjere det.
Du har jo klart å skjule profilen din. Om du ikke klarer å gjøre det om, og endre signaturen om du vil det, kan du spørre om hjelp fra mod.

Hvorfor skulle noen ha problem med at folk venter tvillinger?!?! Virker som om du ikke skjønner det folk sier til deg...

Jeg hadde ihvertfall ikke orka å være på et forum der jeg var kilde til dårlig stemning, men om du trives med det blir det nok fort flere andre som går.
Jeg gidder ihvertfall ikke å bruke tid i et forum med bare sure miner, så nå skal jeg se meg om etter et mer ryddig forum, selv om det betyr at jeg må starte på nytt med alt :(

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Jeg gidder ihvertfall ikke å bruke tid i et forum med bare sure miner, så nå skal jeg se meg om etter et mer ryddig forum, selv om det betyr at jeg må starte på nytt med alt :(

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Dette syns jeg er veldig trist og ikke helt sant om jeg skal vere helt ærlig. Det er mer god stemning her inne enn sure mine/dårlig stemning. Å la en person gjøre til at du skal bytte forum, er trist. Håper du blir vertfall :)

Dette syns jeg er veldig trist og ikke helt sant om jeg skal vere helt ærlig. Det er mer god stemning her inne enn sure mine/dårlig stemning. Å la en person gjøre til at du skal bytte forum, er trist. Håper du blir vertfall :)
Enig, dette er faktisk et av de fredligste og hyggeligste forumene jeg har vært på. Når jeg var på forrige termin forum var det ekstremt mye drama. Mye hormonelle damer som kunne krangle om hver minste lille ting og en skulle passe seg så en ikke ble kalt dårlig mor.
Troll vil alltid dukke opp og det irriterer folk, ja denne irriterer meg fordi jeg har fulgt henne lenge. Men det er da mange hyggelige tråder her inne likevel. Og god stemning.

Sent from my iPad using BV Forum

Synes dere som irriterer dere bare barr la være å skrive noe på Thorin's innlegg, for dere driv faktisk med mobbing! Folk har ulik måte å uttrykke seg på og d bør aksepteres. Kan være noen føler d er vrangforestillinger ute og går, kan være hun ikke klarer å uttrykke seg annerledes, d e dog ikke noe grunn t å styre så jævlig og prøve å presse henne ut av forumet! Wtf?!?!?! Aksepter at folk at ulike og la henne være ifred!!!!
Winter is coming!

Back
Topp