Jeg har egentlig bare lest rykter, og siden du har skjult profilen din, får jeg ikke lest din side av saken. Skal innrømme at jeg ble litt overrasket over responsen i tråden fra i går, der folk var ganske negativ. Samtidig forstår jeg ikke helt din reaksjon heller, det du bare avfeier saken. Jeg er alt for å gi folk en sjanse og tvilen til gode, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk, særlig siden du har skjult profilen din, og jeg tviler på at så mange hadde reagert dersom det ikke egentlig hadde skjedd noe.
Slik jeg forstår det er du veldig tvetydig, og derfor er det vanskelig å bli trygg på deg. Du oppgir ulike termindatoer, forteller ulike historier om hjemmesituasjonen din og er i det hele tatt lite konsekvent. Kanskje du bare er sånn, men da tror jeg ihvertfall jeg ville gått i meg selv, og kanskje ikke skrevet så mye at jeg mistet oversikten.
Som feks dette innlegget; Tittelen er veldig diffus, jeg liker at innleggstittelen sier litt om innholdet.
Så sier du masse om tvillinger, før du spør hvorfor folk er kranglete. Disse to tingene har ingenting med hverandre å gjøre, og alt det om tvillinger har ingenting med det faktiske spørsmålet å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor du tar det med i det hele tatt. Det er slike ting som forvirrer meg og gjør meg usikker på intensjonene dine.
Leste litt i dagboka di, og er kanskje en som forstår hva det går i, siden jeg er med i fantasy/rpg/laiv-miljøet selv, men jeg vet også at mange folk som ikke driver med det som ikke har samme perspektiv, og dagboken din kan være urovekkende. Man kan fort tenke på både personlighetforstyrrelser og sosiale problemer når man leser den fra et utenforstående perspektiv, og det er ikke noe man ønsker å forbinde med gravide eller foreldre.
Ja, her er et helt ærlig, men saklig svar fra meg. Har ingen grunn til å krangle med eller om deg, da jeg ikke har vært involvert i det som har skjedd og skulle ønske saken snart kunne være ute av (Baby)verden. Det kjipe er at man ikke kan unngå å bli involvert, fordi det snakkes om deg overalt her inne. Synd, men sant: Du burde kanskje finne deg et forum der folk ikke er så negative ovenfor deg, både for din egen del, og for oss som blir utsatt for diskusjonene uten å ville det.