Et spørs

Her ble jo bare tull.. Prøver på nytt

Var på ul idag, pga blødning i går..
På skjermen fikk jeg se et lite nurk å hjerte som slo, så det var jo lykke, hadde ikke mistet !! :D
Men på skjermen så kom det opp 6+2, vil det da si uker på nurket eller så mange uker jeg er på veg??

Så bra at alt er bra med babyen :)

Hvis de har målt og det kom opp 6+2, er du så langt på vei.
Stemmer det med hva du trodde selv?

Det er hvor langt du er på vei :)

Forresten, så bra at du fikk se hjertet til lille nurket som slo, ingenting er bedre enn det :)

Nei, jeg hadde fått vite av legen sist at jeg var nå i uke 7, men ikke så nøye, babyen har det bra, så jeg er nå glad uansett hvor langt jeg er på vei :)

Jeg har ikke vært på ul (enda), så kan ikke si hva det betyr, men det har du allerede fått svar på.
Må bare uansett si: Gratulerer! Så bra alt sto bra til :-D

Bra at alt va bra :) gratulerer:)

lilyofthevaley skrev:
6+2 er jo 8 uker på vei;)

Ikke hvis de har målt med UL! Da betyr 6+2 at du er så langt på vei.
Det er ikke samme som med CB digital, at du må telle 2 uker til :)

Du skal ikke ta legens termin alt for høytidelig. De går ut ifra mensen når den var sist, men el kan jo komme når som helst. 6+2 er jo ikke så langt ifra. Det viktigste er jo at hjertet slo

Er jo super gla for at hjerte slo, siden jeg ikke fikk kom inn i gårkveld når jeg begynte å blø ganske mye, ble jo en hel natt med masse bekymringer.
Men hvis di skal regne ut ifra siste mens periode, så er det jo 8 uker siden, ikke 6..

Tror nok det er bedre å stole på ULtermin enn på menstermin, da EL kan ha vært senere....

Så bra da :D Deilig å få høre hjertet :)
Ang. uker aner jeg ikke. Personlig så vet jeg nøyaktig når jeg hadde eggløsning, så jeg regner i forhold til det.
Den terminen du får på ordinær UL er uansett den mest nøyaktige :)

Hvis det sto 6+ 2 på skjermen, så er det hvor langt du er på vei. Så tidlig i svangerskapet er ikke målingene helt nøyaktige (det skal ikke mange millimeterne til før antall uker og dager endrer seg en god del). Så bra at alt gikk bra og at du fikk se et bankende hjerte :)

Så godt å høre at alt var bra med babyen!

Eksakt termin er vel litt uvist frem til ordinær UL vil jeg tro (uten at jeg egentlig har peiling, har jo aldri hatt noe annet enn de ordinære:p)

GRATULERER MED BANKENDE HJERTE

Det må være en stoooor lettelse :D

Hmmm. Jeg mener at det er sånn at det tallet på skjermen er hvor gammel babyen er, altså at man må plusse på to uker...

Etter en masse UL det siste året kan jeg si med sikkerhet at tallet på skjermen er hvor langt du er på vei :)
Men for alle som fortsatt er usikker; bare spør de som tar UL :)

GotMILF? skrev:
Hmmm. Jeg mener at det er sånn at det tallet på skjermen er hvor gammel babyen er, altså at man må plusse på to uker...

Tusen takk

Ja det var en stor lettelse å se at hjerte banket, håper virkelig at 'reka' mi er der for å bli, allefall en del måneder til ;)

Back
Topp