Et slag i trynet!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Den delen av meg som tviler på megselv ble nå nettopp forsterket med en del hakk[&o][&o].

Fått tilbake innsendingsoppgave i det eneste faget som jeg har undervisning i... Foreleserens kommentar: " dette er ikek bra nok, blir nok ikke mer enn en E ut av dette".[&o][&o][&o]

Og noter dere at jeg har flere fag. De andre fagene trenger jeg mer tid på fordi de er ikke undervist...[&o] Hva i faen driver jeg med? Hvorfor i all verden valgte jeg den linjen jeg stiller svakest på ? Når jeg egentlig kunne hatt det mye lettere med den typen fag som jeg ville fullført uten svette?[&o][&o]

Da var jeg ferdig med mitt negative innlegg i dag[8D]. Så tilbake til å jobbe opp selvtilliten og se på de lyse sidene - takk for at du leste[:D]

hmmm.... du har vel valgt dette fordi du synes det er interessant?

Har du jobbet noe med den oppgaven? sånn ordentlig da mener jeg?
Var følelsen at det var ok når du sendte inn?

skjønner godt frustrasjonen din da når det er det eneste faget du har undervisning i!
Vet ikke helt hva jeg skal si til deg for å motivere deg eller få deg litt mindre frustrert.
du har mye å gjøre fremover, og du må rett og slett bare være superflink og stå på!
Sett deg mål og planlegg arbeidet så du ser hva du har å jobbe med.

klem

ORIGINAL: Ninnimamma

hmmm.... du har vel valgt dette fordi du synes det er interessant?

Har du jobbet noe med den oppgaven? sånn ordentlig da mener jeg?
Var følelsen at det var ok når du sendte inn?

skjønner godt frustrasjonen din da når det er det eneste faget du har undervisning i!
Vet ikke helt hva jeg skal si til deg for å motivere deg eller få deg litt mindre frustrert.
du har mye å gjøre fremover, og du må rett og slett bare være superflink og stå på!
Sett deg mål og planlegg arbeidet så du ser hva du har å jobbe med.

klem

signerer Ninnimamma her altså!
huff, det var litt av et slag i trynet, men trøste deg med at du står no iallefall[:-]

men tor du ikke at d bare trenger en liten overlseing, men litt retting. når du leser igjennom nå, vil du kunne se det med andre øyne (ettersom du har lagt det litt på hylla og fått mer modne øyne på det)... ikke gi opp, for du er KNALLtøff, dette klarer du!

ikke la han knekke den gode selvtilllitten din nå... kom igjen, bare jobb på! så skal du se at det kommer et lys i tunnellen snart[:)]

Hvordan følte du selv at hu klarte den oppgaven da? Var du fornøyd?

Ja Ninnimamma du har rett. Jeg valgte denne linjen fordi de andre interesserte meg ikke. Denne gjør det - selvom det ikke er lett å se nå[8|].

Jeg brukte sinnsyk tid på oppgaven. Var en del ting jeg var litt usikker på - men halvparten trodde jeg at jeg hadde fått teken på med alt det arbeidet - resten av det jeg var usikker på fikk stå i håp om at mitt beste forsøk var riktig[8|].

Så jeg var rimelig fornøyd når jeg leverte inn. Visste alltid at det ikke ble en A men så aldri for meg en E[&o]

sender deg en klem, vet hvor kjedelig det er å få tilbake en sånn tilbakemelding.

ORIGINAL: *Emma08*

sender deg en klem, vet hvor kjedelig det er å få tilbake en sånn tilbakemelding.

men nå retter du deg opp i ryggen.. tar deg sammen og prøver igjen.. detta klarer du[;)]

Det høres kanskje ut som at du har vektlagt feil i oppgaven? Uansett, U CAN DO THIS!!!

Stå på videre, vennen!!! Ikke la en oppgave knekke deg. Legg det bak deg og stå på videre. Det faget jeg tar nå, strøk jeg på i forrige barselpermisjon, men nå går det greiere. Altså, neste oppgave kan likegodt bli en A, bare ikke heng deg opp i "fortiden".

Du er fortsatt min STORE inspirasjonskilde ang. studier. Du har det i deg!!!!

Back
Topp