Et reddende tips ☺️

blessed

Betatt av forumet
Har de siste ukene sovet så utrolig dårlig! fra 2-5 timer ca.. Veldig urolige ben og generellt hele kroppen :/
Var zombie på dagen men fikk ikke sove da heller :( ble tipset om å ta magnesium på en termingruppe.. Å det var redningen :) hadde virkning samme natten, og jeg har fått sovet siden :) merke hvordan musklene slapper av :) så viss det er noen som sliter med det samme, så prøv dette :)

Jeg har begynt på magnesium mot kynnere og synes de bare øker i hyppighet og intensitet, MEN jeg sover mye bedre enn jeg gjorde før!! ;-) Har ikke falt meg inn at det kan ha en sammenheng!

Plages så med beina om natta for tiden, så på mandag skal jeg helt klart kjøpe magnesium! Har kramper + vondt i hofter, kne og muskler generelt.. Og føler meg veldig urolig. Håper magnesium hjelper meg også :-D

Glemte å ta de med på tur, men beina er utslitne etter all tråkkingen i dyreparken så det går visst fint allikevell ;)

Som å lese hvordan jeg har det, føles ut som om jeg har kjørt en skikkelig heftig styrkeøkt på bein, noe jeg ikke har :p så nå blir det magnesium hver dag fremover!!!

Hvor mye magnesium tar dere? Jeg tar 300 mg på kvelden. Kan kjenne når jeg begynner å bli trøtt (på dagen og kveldene)at irritasjonene i bena begynner, men etter at jeg tar magnesium på kvelden så kjenner jeg ingenting heldigvis, kommer på dagen igjen da så, lurte på om jeg skulla tatt om dagen også?

Hvor mye magnesium tar dere? Jeg tar 300 mg på kvelden. Kan kjenne når jeg begynner å bli trøtt (på dagen og kveldene)at irritasjonene i bena begynner, men etter at jeg tar magnesium på kvelden så kjenner jeg ingenting heldigvis, kommer på dagen igjen da så, lurte på om jeg skulla tatt om dagen også?
Bør lese hvor mye mg man kan ta til dagen først kanskje :) Har selv bare tatt om kvelden.

Takk for tips :) Sliter selv om urolige bein og dårlig søvn, så håper Magnesium vil hjelpe på meg å :) Noen spesiel type dere anbefaler, evt hvor mye?

Sitter i fotbad med magnesium daglig her også. Ellers blir det mye urolige bein og kramper på natten. Ikke hatt det siden jeg startet med det! :joyful:

Back
Topp