Et rart spm....

*BalleFlass*

Elsker forumet
som jeg har tenkt på....Lillemor er veldig på å skal spør om hun kan få smake på alt som vi eller andre spiser....jeg tenker da, vil hun spørre om å få smake når jeg forklarer at babyen drikker melk fra puppen når jeg sitter å ammer den nye??? hehe....gjorde deres barn det???

ORIGINAL: Testomania

Jeg tenker at det er veldig lenge til babyen kommer, og at hun kanskje er over det stadiet innen da...

Og hvis hun ikke er det, ville jeg pumpa eller presset ut litt i en kopp, ikke latt hun tatt rett av puppen... Bare fordi det for min del ikke er naturlig å legge til et stort barn ved brystet...

men du ville latt hun få smake?? tenk om hun elsker det da og vil ha hver gang? hehehe....slt jeg skal tenke på[8D]

hadde vel bare kneppt ut et åpar dråper og gitt ho på ei t-skje:)

dvs her i huset ammer eg minsten på 16 mnd. Eldstemann var ei stund veldig opptatt av amming, amma bamsen sin i FULLT alvor og styrte på som den mest stressa mamman[:D] Men hu kom aldri på å spørre om å få smake ettersom eg huske.

Her har storebror smakt noen dråper fra en kopp.. Han syntes baby-melk var godt.. Hehe... Skjedd 2 ganger, så var nok ikke så veldig godt ;)

Back
Topp