et par LOer fra meg

Fru Lotten

Forumet er livet
en stund siden jeg viste fram noe nå....[:)]

å de var helt nyyydelig[:D] kjempe fine LO'er..

*gåribakken*

Disse likte jeg kjempe godt!!!!

Elsker når det er røft og feminimt i ei herlig blanding[:D]
Ser at det er mye som kan inspirerer meg her ja[;)]

Så fine!! [:D]

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: Caitlyn

Kjempe flotte[:D]

å, tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer, jenter!! Dere er go`e!!![:)]

Kjempe fine LOer, flinke du e [:)]

Den øverste var jo råååkul!!!!

Ake-LO'en var også flott[:D]

De var utrolig flotte. Du er så vannvittig flink! Mammas utsikt var utrolig morsom, og nydelige farger..Er det et og samme mønsterark som er brukt i bakgrunnen, eller er det flere du har satt sammen? Hva slags swirls er det du har brukt, siden de er så tykke? Ake var også utrolig flott. Fargene var så fine sammen med bildene. DEt var utrolig flotte farger på det bildet av begge to. Jeg fikk skikkelig vinterstemning her, selv om det egentlig er vår her hjemme i dag!
Jeg må visst bare studere og lære litt...[:D]

ORIGINAL: UPS

De var utrolig flotte. Du er så vannvittig flink! Mammas utsikt var utrolig morsom, og nydelige farger..Er det et og samme mønsterark som er brukt i bakgrunnen, eller er det flere du har satt sammen? Hva slags swirls er det du har brukt, siden de er så tykke? Ake var også utrolig flott. Fargene var så fine sammen med bildene. DEt var utrolig flotte farger på det bildet av begge to. Jeg fikk skikkelig vinterstemning her, selv om det egentlig er vår her hjemme i dag!
Jeg må visst bare studere og lære litt...[:D]

tuuusen takk!![:D]
Det er bare ett mønsterark ja! Og swirlene er av tre - begge deler er fra Kaisercraft som her helt nytt i Norge, bare Papirihjertet som har de forløpig! Utrolig mye fint de kommer med-I`m in løøøøv!"!!!![:D]

Så flotte de var!!!!

var akkurat denne inspirasjonen jeg trengte nå[:D][;)]

Sitter her og scrapper og sitter litt fast nå[:'(]

Back
Topp