Tryll Gift med forumet 10 Des 2010 #1 Nathan å mathias som tøffer seg Nathan <3 store gutten min. (dette bildet av amelia er bestillt på lerret også, gleeder meg til det kommer) <3 gjør dere i kveld da? sukk burde egentlig legge meg straks,jobb igjen i morgen *gjeesp* gleder meg te eg kan ta helg
Nathan å mathias som tøffer seg Nathan <3 store gutten min. (dette bildet av amelia er bestillt på lerret også, gleeder meg til det kommer) <3 gjør dere i kveld da? sukk burde egentlig legge meg straks,jobb igjen i morgen *gjeesp* gleder meg te eg kan ta helg
Reinbue Forumet er livet 11 Des 2010 #12 Hvordan uttaler du forresten navnet til gutten din? Hele navnet og kallenavnet
V Vand Forumet er livet 11 Des 2010 #13 Har du slettet bildene nå? Jeg kom meg faktisk ikke inn på denne tråden før i kveld, det gikk rett og slett ikke[:(] så jeg fikk ikke se de[:(]
Har du slettet bildene nå? Jeg kom meg faktisk ikke inn på denne tråden før i kveld, det gikk rett og slett ikke[:(] så jeg fikk ikke se de[:(]
Tryll Gift med forumet 11 Des 2010 #14 ORIGINAL: Reinbue Hvordan uttaler du forresten navnet til gutten din? Hele navnet og kallenavnet uttales Nataniel(skrives nathaniel) River uttales Rivver
ORIGINAL: Reinbue Hvordan uttaler du forresten navnet til gutten din? Hele navnet og kallenavnet uttales Nataniel(skrives nathaniel) River uttales Rivver