et merkelig spørsmål

jeg bare MÅ tørke d vekk m engang, takler ik den rennende følelsen, blærh, hehe. Men noe MÅ jo komme opp uansett, for d går jo for ham når han e helt inne...... *hmmm* klø seg i hodet
 
ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

jeg bare MÅ tørke d vekk m engang, takler ik den rennende følelsen, blærh, hehe. Men noe MÅ jo komme opp uansett, for d går jo for ham når han e helt inne...... *hmmm* klø seg i hodet

Ja, det er det jeg trøster meg med også.. Jeg tuller liksom ikke lambi papir på en pinne og stikker inn.. Så det må da vel kunne funke alikevel vil jeg tro. [8D]

 
 
ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

jeg bare MÅ tørke d vekk m engang, takler ik den rennende følelsen, blærh, hehe. Men noe MÅ jo komme opp uansett, for d går jo for ham når han e helt inne...... *hmmm* klø seg i hodet

Ja, det er det jeg trøster meg med også.. Jeg tuller liksom ikke lambi papir på en pinne og stikker inn.. Så det må da vel kunne funke alikevel vil jeg tro. [8D]




Jammen... altså... [>:]  Det værste er at jeg kunne vært fristet.. Haaaater at det renner ut ekkelt klissete stinkende blæ i lang tid etterpå! [&:]

Ok, jeg burde vel kansje ikke snakke slik om de edle dråpene som skal gi meg ett etterlegtet barn [8|]

 
 
du er bare herlig altså! [:D]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men jeg er litt enig faktisk [8D]
 
Min kjære finner et håndkle, som jeg ligger på. Trekker en del av det opp mellom bena, og slik sovner jeg. Funker fint, da føles det nemlig ikke som om det renner ut, fordi håndkleet fanger det opp :)
 
[:D] kjenner igjen følelsen ja... klarer ikke bare ligge der jeg da... må opp og på do... tørke tørke tørke.. men har og opplevd at det ikke kommer noe ut igjen...
 
Jammen, det kjennes ikke klissete i det hele tatt jo... det er jo det som er så bra. Jeg takler heller ikke kliss, men å ha håndkler mellom beina... funker som "bleie" det, ikke kliss. Sover godt, og tar på undertøy med truseinnlegg før jeg står opp, eller tar med håndkle mellom bena mens jeg går på badet dersom jeg ikke har truseinnlegg på soverommet. Funker utmerket.
 
noen ganger putter jeg trusa full av dopapir om natta jeg [8D]
suger bra, men setter seg også fast [&:][:D]
 
jeg klarer IKKE å sove uten jaffal [8D]
 
 
 
men DA skjønner jeg renne/klisse problemene deres bedre [&:]
 
Sover kun med truse når jeg absolutt må, dvs når jeg blør. Jeg sover greit med truse altså, men gidder liksom ikke bruke det til vanlig. Kle PÅ meg etter sengekos? Totalt uaktuelt, da måtte jeg jo defintivt "tørket" først, men jeg får bare dette håndkleet, og sovner. Totalt uaktuelt å skulle kle på meg, jeg har ikke overskudd til denslags, og sovner før jeg har opparbeidet det...
 
Man lærer så lenge man lever :)
 
Back
Topp