et merkelig spørsmål

bleiesmurfen

Elsker forumet
jeg lurer veldig på en ting. men jeg har aldri turt å spørre noen om det [8D]
men nå tar jeg altså mot til meg [:D]
 
når dere har "hatt dere" og ikke stått opp etterpå (altså lagt dere til å sove uten å stå opp/gå på do) har soldatene/restene rent ut dagen etter?
 
som regel gjør det det hos meg. men noen ganger (som i dag) kommer det ingen ting ut [8|] (ikke i løpet av natten heller)
betyr det at "alt" har funnet veien oppover? [8|] men hvor blir det egentlig av? [&:]
 
ja, det er jo sånn. men hvor blir det av sædvæsken da? [8D]
 
stort sett så renner det jo litt og litt hele dagen etterpå [&:]
særlig hvis jeg ler, hoster og reiser meg opp og sånn [8D]
 
men i dag har det bare kommet pittelitt [8|] 
 
[:D]
 
jeg ser ikke bort fra det nei [8D]
(for det er skikkelig trykk i sakene der i gården [&:])
 
Det varierer faktisk. Noen ganger kommer det ingenting ut morgenen etter, mans andre ganger kan det komme litt. Men er jo alltid betraktelig mindre enn om jeg bare ligger ei lita stund etterpå. Bruker som regel å ligge natta over, jeg. Tror kanskje noe av sædvæska "tørker" opp i løpet av natta. Hvertfall det som ikke har funnet veien oppover.
 
Her kommer det som regel ut med en gang, om jeg beveger meg eller stresser med at "det må ikke renne ut". Om jeg klarer å drite 20-0 i det, så holder det seg der. Hvor lenge vet jeg ikke[:-] Kommer jo alltid noooe ut da[8D]
 
Kommer somregel neste dag ja, enten om morgenen eller på kvelden. Jeg merker dog at det faktisk er forskjell til ulike tider i syklusen. Akkurat som om når jeg er "tørrere", altså ikke fruktbar, typisk etter el, så "absorberer" jeg mer, og mindre kommer ut.... Virker sånn i alle fall.
 
hmmm.... jeg har ikke lagt merke til når i syklusen det skjer, bare at det skjer. men nå er det jo eggløsningstid i disse dager og tappen er helt åpen. tenkte kanskje det kunne ha noe med det å gjøre. for ellers er jo tappen mer lukket [8|]
 
hø. var visst ikke noe logisk svar på dette [&:]
 
Æ vet kor det som ikke kommer ut igjen blir av[:D]
 
Det står i "På vei"-boka mi at det blir spist opp av celler inne i livmorveggen (eller nå sånn)[:D]
 
Så i teorien e vi vel full av sædceller i kroppen vi også[:D]
 
ORIGINAL: VentePåStorken

Æ vet kor det som ikke kommer ut igjen blir av[:D]
 
Det står i "På vei"-boka mi at det blir spist opp av celler inne i livmorveggen (eller nå sånn)[:D]
 
Så i teorien e vi vel full av sædceller i kroppen vi også[:D]

 
[&:]
 
 
Jeg synes alltid det kommer så mye ut dagen etterpå, må bruke truseinnlegg for det blir så ubehagelig... [:)]
 
ORIGINAL: VentePåStorken

Æ vet kor det som ikke kommer ut igjen blir av[:D]
 
Det står i "På vei"-boka mi at det blir spist opp av celler inne i livmorveggen (eller nå sånn)[:D]
 
Så i teorien e vi vel full av sædceller i kroppen vi også[:D]


Urk...[8D] Hørtes litt ekkelt ut det her.. Isåfall, er vi fulle av sædceller, og det burde vært fult mulig å lage barnet uten det som til tider blir plikt sex[&:][8D]
 
ORIGINAL: gulen

ORIGINAL: VentePåStorken

Æ vet kor det som ikke kommer ut igjen blir av[:D]
 
Det står i "På vei"-boka mi at det blir spist opp av celler inne i livmorveggen (eller nå sånn)[:D]
 
Så i teorien e vi vel full av sædceller i kroppen vi også[:D]


Urk...[8D] Hørtes litt ekkelt ut det her.. Isåfall, er vi fulle av sædceller, og det burde vært fult mulig å lage barnet uten de som til tider blir plikt sex[&:][8D]

 
Enig med deg der, gulen.
 
ORIGINAL: Sola1979

Jeg synes alltid det kommer så mye ut dagen etterpå, må bruke truseinnlegg for det blir så ubehagelig... [:)]


ja, det er jo som regel sånn [8|]
derfor stusser jeg litt de gangene det ikke kommer noe særlig (det skjer ikke så ofte da, så det er sagt)
 
Hmm, mulig det er litt mer når tappen er åpen det blir "borte", jeg mente å huske det er etter el, men kanskje jeg husker feil...
 
Jeg har alltid truseinnlegg dagen etter kveldskos ja.
 
Og, nåja, cellene "spiser" jo ikke opp sædcellene da, men å "absorebere" er ikke unormalt det. (og nei, vi er ikke fulle av sædceller slik at vi kan lage babyer uten menn av den grunn [:D] )
 
ORIGINAL: *Stella*

Hmm, mulig det er litt mer når tappen er åpen det blir "borte", jeg mente å huske det er etter el, men kanskje jeg husker feil...

Jeg har alltid truseinnlegg dagen etter kveldskos ja.

Og, nåja, cellene "spiser" jo ikke opp sædcellene da, men å "absorebere" er ikke unormalt det. (og nei, vi er ikke fulle av sædceller slik at vi kan lage babyer uten menn av den grunn [:D] )


Men, du må innrømme at det hadde vært greit om det var sånn innimellom[8D]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

jepp det renner ut igjen så derfor går eg allti på do etter vi er ferdige. og for å forebygge uvièn[:D]

 
jeg burde også det [8D]
men jeg tør ikke rundt eggløsning, ellers kan det bli eggsløsing [:D]
jeg vil at mest mulig skal få sjansen til å finne veien opp [&:]
 
ORIGINAL: svimsa

Hm... [8|]  Hos meg renner det meste ut om natten.. Og etter en dusj og vask morgenen etter, så renner det ikke mer..

Det jeg lurer på i denne forbindelse er når man tørker seg etter sex'en, så tørker man vel ikke bort alt? [8|] Noe er vel igjen oppi der? [8|]  Lurer på om jeg aldri blir gravid fordi jeg har tørkemani [8D]

Ikke bare du som har merkelige spørsmål bleiesmurfen! [;)]

 
[:D] godt de ikke bare er meg nei [8D]
 
jeg tør ikke å tørke det bort jeg. ligger med pute under rumpa og alt det der [&:] alt skal opp enten det vil eller ei [:D]
rundt el vel og merke. ellers går jeg på do og tørker og sånn [:)]
 
men jeg tror nok noe finner veien opp selv om man tørker [;)]
men jeg tar ikke sjansen [&:][8D][:D]
 
Tviler på du klarer å tørke bort alt ja.
 
Forøvrig er den hyppige bruken av truseinnlegg (husk, jeg har en "potensielt fruktbar periode" som gjerne strekker seg over halvannen måned, vi vet aldri når EL er ventet, så "just in case" har vi hyppig sex hele tiden) årsaken til at jeg er blitt så kjempeglad i tøytruseinnleggene mine :)
 
Puh..jeg er ganske normal ,ser jeg.[:)]
Ikke bare jeg som lurer på sånt,har en mus som det drypper fra dagen derpå og har tørkemani....
 
Takk for at du spurte,bleismurfen...[:)][:)][:)][:)]
 
ha-ha! glad jeg kan glede noen med teite spørsmål [:D]
 
Back
Topp