Et lite tips

Fiolett

Gift med forumet
Om kvelden når jeg legger meg er jeg alltid innom rommet til snuppa først. Da legger jeg noen leker nede ved sengekanten. Så når hun våkner klokken 07.00 leker hun i sengen og snakker med seg selv[:)] I dag stod jeg opp 09.15 (våknet da) og lurte på om hun hadde sovnet igjen for det var så stille. Men da satt hun så fint i sengen og lekte[:)]

HERLIG!!

så heldig du er!

her tror jeg ikke det hjelper, for han skriker med en gang han våkner. dvs i en times tid fra kl 5... skal ikke få opp før kl6 har pappan bestemt.

smart for dere som har unger som sover om natta [;)]
hihihi ser for meg at snuppa mi sitter å leker midt på natta [:D] Hun er våken mist 3-5 ganger pr natt enda [&o]

Sånn gjør vi og, bare at vi har bamser der!
Men han gidde ikke lenge, han vil til MAMMAN SIN, han roooper mamma
[:D][:D]

ORIGINAL: *MammaMø*

hihihi ser for meg at snuppa mi sitter å leker midt på natta [:D] Hun er våken mist 3-5 ganger pr natt enda [&o]

ENDA??? Ammer du? Huff, det høres slitsomt ut[&o]

ORIGINAL: ~Lucky~

Sånn gjør vi og, bare at vi har bamser der!
Men han gidde ikke lenge, han vil til MAMMAN SIN, han roooper mamma
[:D][:D]

Er for det meste bamser her også, slike med litt lyd. Hun pleier å reise seg opp og kaste dem på gulvet, og da får jeg hjerteinfarkt hvis det er en hard leke[:D]

ORIGINAL: Mamma24*

ORIGINAL: *MammaMø*

ENDA??? Ammer du? Huff, det høres slitsomt ut[&o]

ja jeg ammer! og det er nok det som er problemet [&o]
Fikk henne inn på eget rom i går, og håper ting skal gå seg til nå!! Er kjempeslitne alle sammen!!!!

Har og det, men itte 5 min så e han leie

Smart!! Skal testes i morgen for da må vi ikke opp før sju, de siste morgenene har han nemlig våknet og hylt klokken halv seks - og det er altfor tidlig!!

Back
Topp