et lite tips!

Ops..! :P du snakker av erfarling skjønner jeg..? Hvor mye er dobbel lactulose? Føler aldri det hjalp på meg jeg...

Whops :-P huffa ;-)

Ops..! :p du snakker av erfarling skjønner jeg..? Hvor mye er dobbel lactulose? Føler aldri det hjalp på meg jeg...

30 ml er startdose :-psåtokto av den :-p føler meg i hvertfall ikke forstoppet lengre!!

Ja det er bedre å ta det gradvis og begynne med 15 ml og heller øke på. Selv skal jeg knapt ta 10 ml før jeg får effekt. Husk også å drikke rikelig ved bruk av lactulose eller dulphalac :)

Knis! :D

Men veldig fint at du deler erfaring, man kan bli rimelig desperat!! ;)

haha det var mye :P jeg tar 10 ml hver morgen og kveld funker av og til, må innimellom opp til 15 :P

Hehe, den startdosen der er ganske vill! Begynn med 10-15 ml og evt mer neste gang ;-)

30 ml er startdose :-psåtokto av den :-p føler meg i hvertfall ikke forstoppet lengre!!
Men når jeg var mellom uke 5-9 så brukte jeg duphalac. Og jeg tok 30 ml 3x dagen uten att det hjalp... men tok det jo ikke samtidig, det ble jo fordelt utover dagen. Men jeg sluttet med den pga ingen virkning, og er fremdeles forstoppet! Gleder meg til normale tarmer snart!! :P

Bra det ikke bare meg som bæsjer som en kanin her (1-2 ganger i uka..) jeg får til og med vondt i magen etter at jeg har vært på do, så vondt er det... Første legekontroll i dag på torsdag og må virkelig få litt hjelp her.. Puh.. Magen min er dobbel så stor..

bland 30 ml med cultura Pære :) fikk som tips når jeg jobba på sykehus ;)

Helt ufarlig!
Jeg tok 30x3 ml før det hadde noen effekt på meg etter første fødsel. Så ser ut som det virker veldig forskjellig på oss.

Er lactulose reseptbelagt?

Så bra, takk :) Har vært forstoppet omtrent siden positiv test :O

Hvordan tas of smaker det? Kjøpte molkosan på helsekost som skulle hjelpe mot forstoppelse. Der skulle det blandes ut i et stort glass med vann. 1 til 2 korker. Problemet er at det smaker jo pyyyyton. Så sliter med å drikke det. 1 kork går såvitt, men bruker sikkert minst 30 min på glasset. Med 2 korker som jeg prøvte første dagen, klarte jeg vel en slurk :-P er lactulose bedre?

Back
Topp