Et lite tips

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Jeg er sikkert ikke den eneste som synes at husarbeid er GRISEKJEDELIG?
I så fall; say hello to my little friend!
1375362591397.jpg

Den heter "motivated moms" og er en genial liten sak! De andre jeg har prøvd på man selv legge inn hver oppgave hver bidige dag, men denne kommer med lister. Noe er daglig, noe er av og til og noe er fast dag hver uke. Og det er egentlig ikke spesielt tidkrevende greier, heller.
Når noe er gjort er det bare å huke av og nyte synet av en krympende to do-liste. :D (og et renere hus)

(og nei, jeg er ikke kjøpt og betalt av de som lagde den.:p )
* okt08 og jan13 <3 *

Jeg bare ELSKER husarbeid! Not!! Er jo greit med ting som gjør det hele litt mer moro ja :) Er veldig deilig når husarbeidet er gjort å man kan ramse opp alt man har fått gjort :D

❤25/2-13❤

Jeg bare ELSKER husarbeid! Not!! Er jo greit med ting som gjør det hele litt mer moro ja :) Er veldig deilig når husarbeidet er gjort å man kan ramse opp alt man har fått gjort :D

❤25/2-13❤
Ja, ikke sant! Den appen er ikke så flink til å skryte, men den er veldig flink som ikke krever full nedvasking av et rom hver dag slik som andre apper.:p akkurat passe mengde per dag. :p

* okt08 og jan13 <3 *

Jeg hater husarbeid, men jeg ELSKER lister :-) :-) :-) Noen ganger bruker jeg lengre tid på å lage lister enn selve oppgaven, - fordi jeg synes det er så gøy :-) Men så kjekt med en ferdiglagde liste!

Flere som har små lure tips og triks? Trenger ikke ha med husarbeid å gjøre ;) men uansett :)

Jeg har en "mini" stelleveske i bilen! Bruker en liten mappe som flaskeholderen til vogna kom i. Der har jeg 2-3 bleier, engangsstelleunderlag, poser, våtservietter og håndsprit. Da slipper jeg den store stellebagen hvis vi bare skal en snartur på butikken, opp på ferga, trille tur... Tja! Alle har sikkert det, men ;)

❤25/2-13❤

Back
Topp