Et lite tips..

Mamma med spire

Elsker forumet
Om du syns svangerskapspapirene er kjekke å ha, så bør du scanne/kopiere disse før fødselen.
Jeg trodde jeg ville få dette tilbake fra sykehuset sist...men det får man jo ikke :-/
Heldigvis hadde jordmoren en kopi av svangerskapskortet hos seg... men de andre papirene er borte.
Moro å kunne sammenligne litt med forrige svangerskap :-)

Jeg fikk tilbake kopi av mine svangerskapspapirer når jeg ble skrevet ut av barsel :)

Jøss, så rart at jeg ikke fikk dem da... og jordmoren min sa også at det ikke var vanlig å levere tilbake papirene.
Jeg tar i alle fall sikkerhetskopi denne gangen, og spør om om å få dem tilbake når jeg drar fra sykehuset :)

jeg tror du også kan sende forespørsel til sykehuset der du fødte om å få utskrift av journalen fra fødsel, og da mener jeg en kopi av svangerskapspapirene skal ligge ved:) oppbevaringstiden for helsejournaler er vel 50 år, så de burde fortsatt ha dem;)

Jeg måtte sende mail til ullevål, å da fikk jeg alle papirene mine + alt som ble skrevet og skjedde på sykehuset under fødsel og opphold. 70kr måtte jeg betale da. Jeg synes det er fint å ha fått alle papirene mine :)

Jeg fikk heller ikke tilbake papirene, men jeg ringte sykehuset i etterkant, og fikk tilsendt ALT av papirer. Journalen fra fødselen, til og med! Så det ligger nok i arkivet på sykehuset :)

Jeg fikk dem heller ikke, men var lur nok til å ta kopi på forhånd ;)
sant som du sier, veldig kjekt å sammenligne!

fikk alt på samtalene etter fødsel hos JM jeg, så har alle papirene på begge mine fødsler, kommer til å kreve å få papirene denne gangen og :)

Back
Topp