Et lite tips, pappabok

Høne

Betatt av forumet
Hei jenter!

Jeg kjøpte en bok til min kjære her om dagen som heter "verdens beste Pappa" av Per Asbjørn Risnes jr. Det er en bok som er skrevet på en morsom måte, men likevel dekker mye viktig. Den gir bla tips om gaver han bør kjøpe den vordende mor og slikt, så slipper en å hinte selv. Desssuten kan han plutselig mer enn meg om hva som skal skje etter fødselen, det er litt søtt. Bare et lite tips altså. 

takker for tipset - skal en tur ned i byen i dag så da skal jeg se om den finnes i bokhandelen. Ellers anbefaler jeg boka til Finn Bjelke - tror den heter pappa for første gang - den er utrolig morsom og fin - til og med Gaute gad å lese den!!

Sambo har både "verdens beste pappa" og "pappa for første gang" (er vel slik når jeg jobber i bokhandel[8|]) og det er første boka han har lest siden skoletiden!! Han er ferdig med den ene og holder på med den andre, begynner å få litt panikk nå for at han ikke skal bli ferdig til ungen kommer[:D]

Men de er skikkelig gode begge to!

ORIGINAL: Actrine

Pelota: kan du skjekke om boka "banke på" av Klara tin.... ett eller annet er i salg????? jeg finner den ikke noe steder!!!! og bare MÅ ha boka!

Jupp, kan prøve å finne ut av det!

Du vet ikke noe mer om den boka? For hvis den ikke er i "vanlig" salg kan det være vanskelig å finne.. Feks. er det norsk eller utenlandsk forfatter, hvilken "type" bok er det osv...
Og den heter bare "banke på"?

Back
Topp