Et lite tips fra meg:-)

ORIGINAL: Ralh

ORIGINAL: Beckymams

Savne Aquarius æg fra Coca-Cola. Den va dødsgo!!

Tror det er den jeg tenkte på [;)] Har de ikke den mer ??[&o] Drikker sjelden slike ting, men fikk lyst på den nå !!

Tilleggsp som jeg kom til å tenke på her en dag ... Chips o`hoi havsalt fins den enda ??

Tru itj Aquarius eksistere lenger dessverre. Vi prøvd å leit etter den tiliar i svangerskape, men har itj foinne den [&:]

Håpe chips o'hoi havsalt fins enda, for d e jo d beste potetgulle!! Men d e bærre litt for salt for mæg akkurat no sia æg e så hoven som æg e..

Nei, Aquarius er vel borte...?
Men tror det finnes en hvit Powerade eller Gatorade som er noe av det samme?

Jeg feide avgårde til butikken for å kjøpe powerade jeg da. Den blå var jo knall god men er litt skeptisk til effekten fordi jeg sovna som en stein på sofaen etter å ha tømt hele flaska! [:D]

ORIGINAL: andrinesinmamma

takk for tipset[:D]

DE har isbiter på føden, det skal de ihvertfall ha i hver etg. Jeg har jobbet på sykehuset og jeg har enda ikke opplevd en avd uten isbitmaskin.  ER usikker på om det er Gatorade er det samme, men det er ihvertfall sånne sportsdrikker de anbefaler og det var vist blitt fosket på i sverige sa hun jordmoren[:D] Aquarius er lenge siden jeg oxo har sett, men den hvite powerade smaker ikke noe av det samme da? den har jeg selv ikke smakt på.... kansje jeg skal smake? [:D]

Hadde med ei flaske med noe sportsdrikk sist gang jeg også.. ;) glemte nesten å drikke av den, men var godt!!! hehe.. Tror jeg bare fikk vann å drikke ellers.. og var godt med noe med litt smak!!! Tar med nå også.. men tror det holder med ei flaske.. [;)] Toblerone som belønning etterpå!! (en 400grams ligger i fryseren å ventrer.. [:D] ligget der siden i sommer!!!)

måtte stikke på butikken igår å kjøpe en i hver farge så nå står de trygt plassert i kjøleskapet:D

Takk for tipset, da skal jeg kjøpe noen å legge i min sykehusbag;)

hm hørtes ikke domt ut men fikk ikke dere juice å kaffe te å diverse på føden da?? jeg fikk så mye kald juice jeg bare giddet å drikke. det siste jeg gomlet i meg 20 min før theo kom til verden var en kiwi. fikk frukt. yogurt, brød å greier. fikk beskjed om å spise å drikke godt før pressriene kom, for jeg ville trenge det lille ekstra. dette var i 06. kan ikke tenke meg at standaren er blitt dårligere.

ORIGINAL: Anine83

Jeg feide avgårde til butikken for å kjøpe powerade jeg da. Den blå var jo knall god men er litt skeptisk til effekten fordi jeg sovna som en stein på sofaen etter å ha tømt hele flaska! [:D]

Var jo ikke den virkningen det skulle ha [:D][:D]

ORIGINAL: Ralh

Savne Aquarius æg fra Coca-Cola. Den va dødsgo!!

Tror det er den jeg tenkte på [;)] Har de ikke den mer ??[&o] Drikker sjelden slike ting, men fikk lyst på den nå !!

Tilleggsp som jeg kom til å tenke på her en dag ... Chips o`hoi havsalt fins den enda ??

Tru itj Aquarius eksistere lenger dessverre. Vi prøvd å leit etter den tiliar i svangerskape, men har itj foinne den [&:]

Håpe chips o'hoi havsalt fins enda, for d e jo d beste potetgulle!! Men d e bærre litt for salt for mæg akkurat no sia æg e så hoven som æg e..

Det samme her egentlig angående salt... [&:] men har bare såååå lyst på !!![8|] Bare litt [:D] Har ikke sett den her på lenge, må kansje ut på jakt ... kunne våre noe å hatt med på sykehuset som en liten "gave" til meg selv [:D][:D]

Ett lite tips fra meg også; [8D]

Imsdal Sportsvann og Olden Puls, er uten aspartam/asesulfam, kun fruktose, viss noen tenker litt på sånt.. [:)]
(har div. smaker begge 2, og er kjempe gode!)

Back
Topp