Et lite tips fra meg:-)

AlMa1983

Forelsket i forumet
Forrige gang jeg fødte så hadde jeg handlet Powerade sportsdrikker til fødselen. DIsse er kjempegode og man får masse energi av de. De sa det til meg under fødselen at jeg hadde enormt mye energi og jeg hadde mye å gi. Var ikke sliten i det hele tatt etter fødselen. Har kjøpt inn 5 stk til denne fødselen oxo, sist jeg var innlagt på føden med falske rier drakk jeg en slik en fordi jeg var sikker på at nå ble det fødsle. DA sa jordmoren som hadde meg at hun kunne ønske alle fødene hadde med seg slike når de fødte, for man fikk så mye energi av de. De var oxo forsket på i sverige og der ble alle gravide anbefalt å ta det med på fødsel[:D] Og de smaker mye bedre enn den sterke saften de blander på sykehuset[:D]

I matbutikkene[:D] DE med slik drikketut, jeg har kjøpt 3 blå og to gule. Synes de blå faktisk er gode selv om de ser kunstige ut. Tror de koster 20,- stk

Da skal jeg få tak i noen sånne[:)]

Hva smaker dem forresten?

notert! blir powerade på mæ...
Hadde IGNENTING under fødsel sist.. gikk faktisk 16 tima uten å spise eller drikke nåt..:P
Da va d godt me en pepsimax etterpå.

Den blå er bær smak og gule er appelsin. Kan godt være at det finnes flere smaker. Det er jeg ikke sikker på[;)]

Jeg har kjøpt inn Sportsvann fra Imsdal og Grønn te, som jeg skal ha med! [:)]

Viktig at vi ikke blir utslitte jenter[:D][:D][:D]

takk for tips! har tenkt p hva jeg skal ha med som et alternativ til sterk saft- for er ikke glad i saft i utgangspunktet og om jeg blir kvalm under fødselen tviler jeg på at noen får i meg den ekkle røde sterke saften ja!!
Så da ble det powerade på meg også [:D]

Kjenner jeg får brekninger bare med tanken på den ekle røde sykehus-saften[:D]

men de må være kald da!!! håper de kan hive de i kjøleskapet for meg. alt smaker jo fælt når det er lunka. skal kjøpe inn noen sånne jeg også hive i baggen, tak for tips[:)]

isbiter isbiter[:D][:D][:D]

Så bra de funket for deg da [:)]
Jeg hadde med sånne sist med de ble lunkne og da smaker de pjuk.. Så ble kvalm av å drikke de.
Iskald cola fra automaten på sykehuset var mye bedre for min del. Er jo sukker og koffein det og [:)]

Hm....er gatorade (om det skrives sånn) noe som det samme eller?
For der mener jeg å huske de har smaker som jeg syns er litt bedre!
Men blir disse lunkne smaker de jo helt forferdelig da, hehe... får man isbiter på føden da eller setter man de i kjøleskap der eller hva? [:D]

åå de er gode tørste slukkere også !!! Fikk lyst på sånn hvit en, husker ikke hva de heter ...[:-][:D]

ORIGINAL: Beckymams

Savne Aquarius æg fra Coca-Cola. Den va dødsgo!!

Tror det er den jeg tenkte på [;)] Har de ikke den mer ??[&o] Drikker sjelden slike ting, men fikk lyst på den nå !!

Tilleggsp som jeg kom til å tenke på her en dag ... Chips o`hoi havsalt fins den enda ??

ORIGINAL: Ralh

ORIGINAL: Beckymams

Savne Aquarius æg fra Coca-Cola. Den va dødsgo!!

Tror det er den jeg tenkte på [;)] Har de ikke den mer ??[&o] Drikker sjelden slike ting, men fikk lyst på den nå !!

Tilleggsp som jeg kom til å tenke på her en dag ... Chips o`hoi havsalt fins den enda ??

Åååå den var gooood[:D][8D]

Men den har jeg ikke sett på lenge[>:]

Back
Topp