et lite spm...

lille mæ

Elsker forumet
æ har jo bare amma seb 1 mnd for æ hadde for lite melk..men neste unge skal ammes uansett f***!! [:D][:)]seb har jo melke allergi,så nr 2 har jo å stor sjangs for å få d[:'(]

såe...planen min var å bynne å pompe mæ opp å gi til seb..så når nr 2 kommer så burde æ vel ha nokk melk...[:-] trur æ[8|] men e d skadeli for fostre at æ bynne å pumpe nu? sia kroppen ikke e vandt til d?

ORIGINAL: *Ly*

ORIGINAL: lille mæ

æ har jo bare amma seb 1 mnd for æ hadde for lite melk..men neste unge skal ammes uansett f***!! [:D][:)]seb har jo melke allergi,så nr 2 har jo å stor sjangs for å få d[:'(]

såe...planen min var å bynne å pompe mæ opp å gi til seb..så når nr 2 kommer så burde æ vel ha nokk melk...[:-] trur æ[8|] men e d skadeli for fostre at æ bynne å pumpe nu? sia kroppen ikke e vandt til d?

Du kan trøste deg med at det ofte går lettere å amme nr 2. Jeg hadde ikke pumpa før babyen var kommet (liker ikke pumpa selv[;)]), men rensket kosten for melk et par uker før termin sånn at du kan forsiktig teste om babyen tåler melk.
Dette er så spennende da.... skjønner at du gleder deg[:)]

men æ tenkte å pumpe mæ opp så æ har nokk melk til nr 2..å så seb kan få melk til nr 2 kommer[:)]for vanlig mm tåler han..[:)]mente værtfall legene..så vist det ikke er farlig så tenkte jeg å bynne å pumpe..var egentli heilt greit så lenge man har ei elektrisk ei[:)]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

er ikke skadelig...men mm kan smake anderledes nå som du er gravid og da kan d være at seb ikke vil ha den...vet flere som ikke har villet tatt puppen plutselig når mor ble gravid..

ja,det kan jo hende..har ikke tenkt på det..men det er jo værdt et forsøk[:)]

Back
Topp