et lite spm til dere jenter

Zupermom

Elsker forumet
vi er blitt spurt om å være med ut med jobben til samboer er en svær gjeng som skal ut til byen det blir da fredag 13juli.. men jeg føler det er lit for tidlig kanskje.. ho er da 6 uker. tror nok ikke jeg kommer til og drikke mer enn noen få øl (hvis jeg skal) har fått barnevakt og alt men er jo livredd for a folk skal begynne å prate "å herregud er ho ute allerde" å sånn.. noen synspunkter??? uff hvet ikke hva jeg skal jeg...[&:]

Synes du skal drite i hva andre folk tenker og gjøre det du selv har lyst til.
Bare husk å pumpe ut nok melk til å gi snuppa de for morsmelk får samme promille som blodet.
Når alkoholen er ute av blodet er den ute av morsmelka, så ikke noe stress.
Helsesøster sa til meg at jeg godt kunne ta ett glass vin etter 6 uker, men helst ikke før for da er barnet veldig sårbart.

Jeg skal ta meg 1 glass rødvin allerede til uken jeg... og jeg lillegutt er bare 16 dager.. men kun ett glass da, og jeg pumper meg så han har nok mat...

gjør akkurat som du selv vil frøken, det hadde jeg gjort.

Jeg og sambo var ute på fredag og spiste middag og drakk vin. Jeg drakk to glass rödvin, og var ute fra 20 til 24. Mamma var barnevakt, og jeg ammet han för jeg gikk, og ga han flaske med erstatning når jeg kom hjem. Neste gang jeg ammet han var kl 09 neste morgen. Mange som tror at hvis man pumper seg etter at man har drukket, så går alkoholen ut av melken, men alkoholen er ute av melken når den er ute av min kropp. Lukas var bare 12 dager på fredag, men jeg föler meg absolutt ikke som noen dårlig mor av den grunn. Gjör d du vil, og drit i hva andre synes.

Sniker her jeg da.
Jeg fikk min gutt 19 februar og ble 20 år den 9 april.
måtte jo feire den dagen syns jeg, å det gjorde jeg den 1 april, han lå borte den natta....hadde ikke så mye mat selv jeg , å slet veldig med amming. (flaskebarn tidlig gutten her)
Så bare ta deg en tur ut du snuppa, den lille klarer seg fiiiiint hos barnepike en stund.

Syns du skal bli med ut jeg.. Trenger jo ikke drikke deg drita liksom, men du har bare godt av å komme deg ut litt [:)]

Vi var ute på byen første gangen da Linnea var 6 uker, og svigermor har sagt hun skal ta begge ungene når William er 6 uker så vi får kommet oss ut [:)][:)]

Synes godt du kan gå ut og kose deg!!!! Jeg gidder ikke gå ut enda, men det er fordi jeg synes det blir så slitsomt dagen etterpå hvis jeg er trøtt. Babyen krever jo sitt uansett hvor lenge jeg har vært oppe om natta, og pappan er fryktelig dårlig til å amme[;)]

tusen takk for svarene[;)] jeg tror nok jeg tar turen ut. det blir sikkert kjempe koselig bare jeg får kommet meg ut dit[;)] ja jeg får bare drite i hva folk prater, er en liten plass dette her alle kjenner alle mye prat og drit...... kjempe kjedelig når det blir slik[:@]

Back
Topp