et lite problem...

synskjente

Andre møte med forumet
Jeg er samboer, har en mann jeg elsker over alt på jord, men vi har et problem...
Han koser veldig kjelden, og de gangen jeg prøver å kose med han, ender det ofte opp i lekeslossing.
Når jeg prøver å legge meg ned for å kose med han på sofaen, så vrir han seg unna, og jeg må trygle og be om at han skal holde rundt meg i sengen, det ender som regel med at han holder rundt meg i maks 5min, så snur han seg vekk igjen, og jeg ligger og gråter...
Begynner å bli trolig sliten av det.

Vi kan heller ikke drikke sammen, da ender det med at han slenger en go del dritt til meg, og det virker nesten som jeg lider av pest, for hvis jeg prøver å ta i han så vrir han seg unna da også.
Eneste gangen det virker som han ser jeg eksisterer er hvis jeg prater med noen andre mannfolk, smiler og ler, da får han hetta og kommer for å markere reviret sitt...

Jeg har nå gitt opp, sitter mye foran pc sjermen, og er lite sammen med han. Noe jeg vet plager han, han sitter og napper i nettverkskortet, smeller igjen pcen, drar ut laderer osv...

jeg er såååå sliten av det, vil bare ha litt kjærlighet og kos[:(]

Ehh....
Enten hadde jeg skjeldt ham ut så ørene hadde flagret på ham, eller så hadde jeg hivd ham ut!
Høres ut som om han bare bruker deg! :S

ja, har jo skjønt selv at et eller annet ikke er helt som det skal være mellom oss, i det siste tviler jeg litt på at han elsker meg også...

Men at han bruker meg, det har jeg ikke tenkt på...

ORIGINAL: ~Rosa~

Huff, høres ut som han har problemer med intimitet... hvordan er selvtilliten hans?Dårlig
Snakker han åpent om følelser?nei Slenger han lett dritt om andre? jaHar han hatt det tøft tidligere?ja, veldig tøft
For det kan høres ut som han ikke slipper deg helt inn, tør ikke være svak for deg... sett at han tuller bort kosing...
Sender deg varme klemmer her i fra.. Vet ikke hva annet jeg kan si egentlig..

Det er noe i det du sier det ja. Men det er utrolig vanselig og forholde seg til i lengden, er så vanvittig sliten av det nå...

ORIGINAL: audifriik86

har du prøvd å få samboern din til å forklare hvorfor han er/driver sånn? og hvorfor plager det han at du sitter ved pcen når han ikke vil ha kos alikevel? prøv å prat me han og forklar hva du tenker og føler. du kan ikke ha det sånn. du fortjener mye bedre! jeg synes synd på deg.... kan ikke være lett...[&o]

Ja, prøvde det i kveld, men kommer ingen vei med det. har sagt noe før også.
Han har hatt perioder hvor han er veldig grei og kosete, så har han de han er inne i nå. hvor han låser seg helt, så er ikke så lett dette...

ORIGINAL: synskjente

Huff, høres ut som han har problemer med intimitet... hvordan er selvtilliten hans?Dårlig
Snakker han åpent om følelser?nei Slenger han lett dritt om andre? jaHar han hatt det tøft tidligere?ja, veldig tøft
For det kan høres ut som han ikke slipper deg helt inn, tør ikke være svak for deg... sett at han tuller bort kosing...
Sender deg varme klemmer her i fra.. Vet ikke hva annet jeg kan si egentlig..

Det er noe i det du sier det ja. Men det er utrolig vanselig og forholde seg til i lengden, er så vanvittig sliten av det nå...

Hm.. ut i fra svarene dine synes jeg ikke det høres direkte ut som han bruker deg, men at han trenger at du skal trenge han... Og at han kanskje er avhengig av at du strever etter han. Setter du deg da ned og ignorerer han så takler han det ikke... og virker som han trenger å kunne avvise deg for å vite at han har kontroll og bevise for seg selv at du bryr deg... det er bare min førstegangs analyse...
Om jeg var deg, ville jeg prøvd meg litt frem. Prøv å få han til å steve etter deg litt. For han er nødt til å jobbe med seg selv!

Høres faktisk veldig riktig ut det du sier. For innerst inne vet jeg at han er kjempe glad i meg...
Men vet ikke helt hvordan jeg skal få ting til. Har faktisk fortalt han rett ut hva jeg trenger og hvordan ting skal bli bedre i kveld. ikke gått rundt grøten men sagt det rett ut. "Jeg ønsker mere oppmersomhet fra deg!" så får vi se om det kommer seg.

Det er veldig fornuftig det du sier og jeg skal tenke masse på det.
Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt det, "åååå, kan han ikke bare kjefte litt på meg!" bare for at han skal få vise noe liksom...
Men skal prøve, se om han er åpen for en prat en eller annen gang i løpet av morgendagen...

hmmm, så jeg skal sette fra meg pcen, bli litt mere tilgjengelig, men ikke kaste meg over han, la han komme til meg...i grove trekk..

ikke mase på han om å snakke til meg, men heller vente til han tar initjativet selv....

ORIGINAL: synskjente

hmmm, så jeg skal sette fra meg pcen, bli litt mere tilgjengelig, men ikke kaste meg over han, la han komme til meg...i grove trekk..

ikke mase på han om å snakke til meg, men heller vente til han tar initjativet selv....

Synes det høres lurt ut.. men ikke sitt og vent på at han gjør det heller... gå ut i fra at du må ta litt vare på deg selv en liten stund, for dersom du sitter og venter på at han skal ta initiativ så blir mannfolk som bikkjer... de lukter frykt [8D]
Han trenger å bli såpass usikker på hvor han har deg at han blir åpen for en forandring selv!

ok[:)]

Men du som er kristen...

Jeg hadde en opplevelse for litt siden..
Har altis sett på meg selv som ikke kristen. Men her en kveld når jeg satt ute og røyket, var jeg 100% sikker på at jeg plutselig så et annsikt på himmelen, det forsvnat like fort som det kom. og etter det, har jeg av en eller annen grunn begynt å be. helt snodig.

Kjære deg, hvorfor er du sammen med han når du er lei deg og sliten som du sier??

ORIGINAL: audifriik86

oki. men hvor lenge holder du ut med at han avviser deg? du må tenke på deg selv å. i mine øyer er et forhold basert på gjennsidig kjærlighet og respekt. og ikke at du skal måtte "løpe" etter han å trygle og be om kjærlighet og kos.

han hørers litt "ung" ut, alså lite voksen i forholt til deg..siden han sitter å napper ut ledningen i dataen og lukker i gjen skjermen...virker oppmerksomhet syk men og avisende... huff høres ikke lett ut for deg dette ønsker deg masse lykke til, håper det ordner seg og att du skal slippe og be om kos og be han om att skal vise deg att han bryr seg og er gla i deg...

Back
Topp