Et lite pip...

CandyCrush

Glad i forumet
.. fra denne kanten.

Er fortsatt her, 10+5 i dag og har slått meg til ro med at dette kommer til å gå bra nå og vi gleder oss stort alle man. Har begynt å fortelle det til omverdenen, siden jeg har vært så mye dårlig.

Var hos legen på mandag, sykemeldt i vel en uke etter jeg ikke greier å holde inne hverken vått eller tørt. Godt å være hjemme om dagene, å bare sove å prøve å holde på næringa, pluss finne ny energi til lille 5 åringen min:-) Gått ned vel 5 kilo de siste ukene..

Hvordan går det med dere? :-)

Hei!
Det går greit - kvalmen er heldigvis borte. Vært i noen uker nå.
Men er veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb så har ikke nok energi til både jobb, hjem og familie
så nå er jeg 40 % sykemeldt ( 2 dager i uken ) for å strekke til. Så de dagene jeg ikke jobber får jeg gjort unna ting som jeg da ikke trenger tenke på de dagene jeg jobber og det føles helt riktig for meg nå - så kommer til å be om det en stund fremover!! Ellers er det bare bra! Fikk ul dato i posten idag. 3 Januar! =) Så det gleder jeg meg veldig til selvfølgelig!!! Litt spent også ... Håper så inderlig at alt er bra!!!

kvalmen borte her og :) og det er skikkelig godt,blir endå litt små kvalm viss jeg spiser litt for mye eller ikke drikker nok vann,men ellers ingenting :) er 10+2 idag,men venter tol etter første kontroll før jeg begynner og glede meg skikkelig,skal få jordmor til og finne hjertelyd så jeg vet :)

12+4 i dag og fortsatt kvalm og kaster opp. For min del har det gått fra invalidiserende kvalme hvor jeg var helt avmagret og ikke klarte noe, til hverdagskvalme som kommer og går. Kaster ikke opp daglig lenger, men noen ganger i uka. Det merkes veldig godt på energinivået og nå klarer jeg å gå meg en tur ut. Er sluttet på kvalmestillende også. Sm ut året og da er jeg kommet til uke 17. Har blitt kvitt kvalmen i uke 16 og 20 med de to jeg har fra før.

10uker her :) og har vært kvitt kvalmen i et par uker nå.... men jobber fult, så er ganske utslitt når jeg komme hjem... men 2 dager denne uka har jeg vært litt småkvalm og ropt på elgen på mårran.. men ellers lite symptomer, har en del ekkelt slimete utflod! åja de siste dagene har jeg vært litt snørrete i nesa, og når jeg pusser den så er det blod på. det er vel og kanskje et tegn?
ellers så gleder jeg meg virkelig til helg, har fri på søndagen kun, men den skal nytes... og så nærmer det seg veldig ul kontroll, 10desember, gleder oss sykt til det, å se to miniatyr babyer, som forhåpentligvis begge to har vokst som de skal :) :)

Er begynt å komme meg litt de siste dagene, har greid å holde nede litt av maten jeg har spist hvertfall :-)

Blod fra nesa har jeg hørt er ett bra tegn ja :-)

Roper på elgen hvertfall en gang om dagen, ofte mange ganger. Kjenner at jeg er sliten langt innerst i sjela, å har mest lyst å sove i en uke i strekk :-P

Bra at det går bra med dere alle :-)

Her går formen veldig opp og ned...
Vært sykmeldt siden før vi fikk positiv test i uke 6, visste jo ikke at jeg var gravid da dette er en *suprise*
krabat! :)
Energitom og mye kvalme! Håper snart det snur! :)

Back
Topp