Et lite luksusproblem- Planlegger sommerferie

Stjernamor*

Flørter med forumet
Fikk en hyggelig overraskelse i går..
Vi får en 14 dagers tur til syden, til sommeren.
Svigers spanderer[:)]
De syntes så synd på oss, siden vi får trang økonomi de neste årene, når jeg skal studere..
(Ja, huff.. stakkars oss)

Så nå er luksusproblemet: Hvor skal vi dra med en 1 1/2åring?
Vil ikke til Bulgaria, Tyrkia, Egypt, eller lengere reise enn 4-5timer...
Noen anbefalinger? Gjerne et spesifik hotell jeg kan google[:D]

viva sunrice, alcudia, mallorca. vært der med begge barna når de var 8 og 11 mnd. kjempe fornøyd!!! [:)]

Heldige dere er [:D] jeg er fan av hellas, men aldri vært der med barn. men de hotellene som er tilrettelagt for barnefamiliier er sikkert trygge og sikre.

Så heldige dere er [:)] HAr bare vært på Lanzarote, Kypros og Tyrkia jeg, men likte alle de stedene... Tyrkia har jeg vært 4 ganger, og elsker å være der... men helst i mai eller september,... er så sykt varmt midt på sommeren..

Anbefaler all inclusive med en liten en på "slep". Utrolig genialt der vi var. Men standaren var middels, eller nesten litt under. Det var rent og pent,
men ikke heeelt up to date for å si det sånn.

Maspalomas Oasis Club, Gran Canaria.

har ingen anbefalinger! MEN.. HELDIGE DERE ER!! [:D]

Takk for tips!
Har Alcudia (Mallorca) i tankene.. Er vel det som står øvers på lista hittil (drømmedrømme).
Har også veldig lyst til å oppleve Kroatia, men usikker om jeg vil det nå med lillemann.
Tenker på all inclusive.. Høres utrolig digg ut. Kommer sikkert til å være mest ved hotellet uansett[:)]

Skal sjekke ut tipsene deres nu!

Falt for Italia jeg[:)] har vært i hellas, bulgaria, tunisia og portugal, men Italia er eneste plassen jeg kunne tenkt meg å reist tilbake til[:)] var i Rimini, men var uten bebis den gangen da[;)] men vil gjerne ha småen med meg der til en gang[:)]

Jeg ville reist til et ikke så ekstremt barnevennlig sted nå når han er så liten. Når de blir litt større vil de fleste ferier og reise dreie seg aller mest om hva ungene vil. Da blir det Bamseklubb, fugledansen, minidisko og lekeland for alle penga. [;)]

Derfor ville jeg i deres sted reist en plass hvor det er noe for dere også nå. Lilletass er jo stort sett happy hvis han kan bade litt og spise litt is i denne alderen.

Jeg liker Italia veldig godt, nydelig mat og masse pent å se på. Kroatia er også veldig bra. Ellers er jo Hellas alltid bankers, der vil jeg anbefale Kreta eller Zakyntos.

Jeg ville aldri reist på all inclusive, jeg har jobbet litt for lenge i hotell og restaurantbransjen til det......[8|]

Vi har bestilt oss tur i dag faktisk! 14 dager i Sunny Beach, Bulgaria. På hotel Dunav (apollo) med All Inclusive. Vært der 2 ganger før så vet hva vi får og at det er barnevennlig. [:)]

Så ikke før nå at du ikke vil til Bulgaria jeg da! [8D] Men anyway så anbefaler jeg det ihvertfall! [:)]

Gleder meg til sambo kommer hjem fra firmatur, så vi kan planlegge litt.
Har litt å gå etter nå..
Ser for meg et typisk barnested, for der møter vi sikkert andre barnefamilier også, noe jeg synes er veldig hyggelig.
All inclusive er litt risiko ja.. Litt kjipt hvis man ikke er fornøyd med maten[8D]

MammaNina: Eneste grunnen til at jeg ikke vil til Bulgaria er at jeg har vært der før, og det var kanskje de hardeste to fylleukene jeg har hatt i mitt liv... så forbinner det ikke helt med familieferie..hehe.

Back
Topp