Et lite hurra!

spirenlill

Flørter med forumet
Utrolig - vi kommer inn hit vi. Har ventet litt på dette og er veldig glade emoticon

Hvordan får dere opp en sånn ticker forresten?

Gratulerer så mye! 
Har du fått ordnet deg en ticker? :)
For å få den frem må du iallefall gå inn på din side, dine opplysninger og nedover siden der vil du finne "min signatur og ticker". Trykk på den og lim inn html koden der det står ticker-tekst ;)

gratulerer med den lille spira.
lykke til videre

Takk for det - håper å kunne bli her helt til mål..!

Jeg har fåt opp lenken jeg og ikke selve tickeren. Nå føler jeg meg rimelig klønete..

Så rart. Sikker på at du kopierte den riktige koden? :)

nei jeg gjorde ikke det vettu, men nå har jeg gjort det ...hmm.. emoticon

Der ble det ja! emoticon Fant ikke noe tommel opp, så da blir det applaus istedet :P

Gratulerer så masse!

Jeg ser at vi får en aprilsnarr hehehe - vel foreløbig termindato er i alle fall 01. april!
Så får om den endres litt underveis..

Jeg har allerede begynt å få kvalme som kommer og går... den kommer vel sterkere etter hvert... tross kvalmen så er gleden så stor at vi tar den med på veien. Selv om jeg garantert kommer til å si noen upassende ord når den virkelig setter inn her... emoticon

Håper vi blir stadig flere her inne i dagene som kommer!

heheh aprilsnarr baby jaaaa... du kan jo dra den langt du emoticon hihihi

uff jeg har vært døds kvalm i en uke,vondt i korsryggen og omme bryster og hard mage og føler faktisk sult hver 2-3 time... helt for j****** spør du meg og i tilegg ha en småbarn som krever sitt pluss 2 eldre jenter på 10 og 7 uff.... min er 2 april,men enten så er jeg lengre på vei eller så er dte kansje 2 stk emoticon

Gratulere 

nikkaba skrev:
heheh aprilsnarr baby jaaaa... du kan jo dra den langt du emoticon hihihi

uff jeg har vært døds kvalm i en uke,vondt i korsryggen og omme bryster og hard mage og føler faktisk sult hver 2-3 time... helt for j****** spør du meg og i tilegg ha en småbarn som krever sitt pluss 2 eldre jenter på 10 og 7 uff.... min er 2 april,men enten så er jeg lengre på vei eller så er dte kansje 2 stk emoticon

Ojsann 2 stk?? Har du indikasjoner på det eller? Jeg mener hva gir deg tanken om det?

Jeg har en liten en på 1 år som er veldig for seg for tiden. Heldigvis så er det barnehageoppstart i månedsskiftet. Tenker det er en supertrøtt liten unge som kommer hjem og stuper trett i seng tidlig..... men men jeg får det nok mer travelt denne gangen enn forrige - uansett hvordan jeg snur på det hehe
Ja ja da får ikke mor sitte i såffen og trykke innpå godterier i dette svangerskapet da... håper jeg

Gratulerer :)

Gratulerer med spiren

gratulerer     her er også foreløpig termin den 1 april. på dåpsdagen til gutten vår

Gratulera =D

Gratulera =D

Gratulerer! emoticon

Back
Topp