Et lite hjertesukk...

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Hvorfor er det slik at noen får masse svar og andre nesten ingen.... Skrev en tråd i går om vondt i magen ved bruk av synarela. Skrev den ikke for morroskyld, men fordi jeg lurer på om det er riktig. Det er her jeg kan spørre. Klinikken er jo stengt og legevakta hakke peil... Håpet på svar da jeg kom hjem etter noen timer på byen nå, men ingen flere svar. Blir litt trist av det jeg.... (hormonene gjør sikkert sitt til at jeg blir det[8D]) Er vel kanskje ikke aktiv nok til å få svar...

Heisann!
Det var trist å høre at du hadde fått lite svar.. Jeg kan ikke huske å ha hatt vondt i magen under sprayinga, men har hatt litt luftsmerter av da andre hormonene jeg har tatt..
Jeg vil også anbefale å ta kontakt med avdelingen din dersom det tiltar...

Lykke til videre!!
En liten bamseklem fra meg

Tror ikke noen er noe mer populære her enn andre. OVERHODE!
Men er ikke alltid nødvendig å svare hvis man ikke har et svar å komme med[;)]
Jeg skriver som regel ikke hvis jeg ikke har peil på det jeg skal uttale meg om. Magevondt av synarella har jeg ikke vært borti, men kroppene våre er jo forskjellige.

ORIGINAL: kate

Jeg skriver som regel ikke hvis jeg ikke har peil på det jeg skal uttale meg om.
Magevondt av synarella har jeg ikke vært borti, men kroppene våre er jo forskjellige.

Sign kate her.
Magevondt ved synarelle vet jeg ikke noe om, da jeg ikke brukte den.

Jeg skriver som regel ikke hvis jeg ikke har peil på det jeg skal uttale meg om. Magevondt av synarella har jeg ikke vært borti, men kroppene våre er jo forskjellige.

For meg er et svar som jeg hadde ikke det et bra nok svar. Det gjør at jeg ringer avdelinga på mandag istedefor etter enda flere dager fordi jeg tenker at det kanskje går over...

ORIGINAL: hestehov1

For meg er et svar som jeg hadde ikke det et bra nok svar. Det gjør at jeg ringer avdelinga på mandag istedefor etter enda flere dager fordi jeg tenker at det kanskje går over...

Ja det er jeg HELT enig. For å være ærlig så skal man ikke stole så på det som blir skrivd på et offentlig forum. Faktisk mange som uttaler seg om ting man ikke har noe om. STOL kun på klinikken/sykehuset du er til behandling hos. De kjenner til deg, og din sykehushistorie, underøkelser osv...ingen her inne.
Selvsagt er det ok å spørre om andres erfaring osv....men det er sykehuset du burde henvende deg til hvis du er usikkert på ting, lurer på noe osv.

Så får du ikke bra nok svar her inne, så har du faktisk krav på et svar på klinikken din!!!! Det er ikke mas når man ringer å spør. De er der for DEG, ikke du for dem.
At ting går over er bare dumt, det koster ikke akkurat mange kaloriene å ta en tlf..

Dessuten er ALLE like her inne, vi er i samme situasjon. Ingen som er mer verdt enn andre. Ingen forskjellsbehandling! Det tror jeg alle er enig her inne. Føler du det sånn, tar du veldig feil. Det kommer nok helt ann på hva man spør om, som avhenger av hvor mange svar man får, ikke hvem som spør!

Jeg var såvidt innom tråden din i går tror jeg, men jeg leser ikke alle tråder lenger - hodet mitt tilater ikke det - med migrene hver eneste dag og oppkast.

Men når det gjelder din tråd så hadde jeg ikke noe godt svar og hodet var helt ræva så jeg orket ikke å filofisere meg frem til et greit svar. Noen tråder trenger et mer ekspert svar enn andre, og dette har jeg ikke vært borti selv. Det er overhodet ikke vondt ment de trådene jeg ikke svarer i, jeg sliter fortsatt med meg selv også. Jeg er nok en av de som svarer på de vanskligste trådene, jeg hvet det men jeg kan ikke alt jeg heller. Trodde noen andre hadde et fornuftig svar å komme med.

Og i den siste tiden har jeg som sagt ikke lest alle trådene, tar de som ligger på toppen og de jeg mener jeg kan svare på. Jeg har absolutt ingen favoritter her inne, jeg bryr meg like mye om dere alle. Men jeg er ikke mer enn et menneske jeg heller.

Dersom det hjelper så kan jeg forelle deg at jeg har det litt som deg. Er så sliten og lei meg fortiden pga migrene hver dag og oppkast - så da forventer jeg at min utbrente ektemann skal være riddeeren som kommer å hjelper meg, men det er jo så dumt å forvente det. Er han utbrent så er det ingen støtte å få, det sier seg seb det. Så det jeg mente er at ofte når vi føler oss på bunnen så håper vi på mer oppmerksomhet, men vi glemmer å se saken fra begge sider innimellom. Men jeg må viol si at jeg drømmer om en hensynsfull ektemann som kunne dulle litt med meg nå, men sånn er det jo ikke. Leser jo om alle de flotte hensynsfulle ektemennene her inne, men de er jo ikke utbrendt i jobben sin da.
Sukk hvor er min prins på en skinnendes hvit hest som kommer ridendes og trøster meg når jeg trenger det - sukk sukk....[8D]

Lurer på om jeg sklal prøve å få han til å sykemelde seg litt, slik at han heller kan dulle litt med meg....når man er sliten og lei seg så er man jo litt egoistisk nå, som dere skjønte av mine innerste tanker nå

Blei visst hissig stemning av hjertesukket mitt. Sorry, ikke meninga det, men det er nå bare slik jeg føler det.....
Forlanger ikke noen voldsomme svar, men bare et kort svra om noen har eller ikke har opplevd det samme.

Igjen sorry for at jeg tok opp dette.

hestehov1 ingen ting å be om unnskyldning for det, kan klemme litt på hverandre du og jeg[8D]

Eg trur og det ofte er litt tilfeldig kor mange svar som kommer og ikkje. Der er jo til tider få folk innom her, og at dei som er innom ikkje kan så mykje om emnet. 

Håpa magen din er bedre no og at du finn ut kva det er[:)][:)]

Blei visst hissig stemning av hjertesukket mitt. Sorry, ikke meninga det, men det er nå bare slik jeg føler det.....
Forlanger ikke noen voldsomme svar, men bare et kort svra om noen har eller ikke har opplevd det samme.

Da går veldig bra[:)] Trur ingen er sure her. Her får me lov å lufta alt[:)][:)]

ikke noe å unnskylde for. [;)]

Back
Topp