et lite hjertesukk

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg fikk over meg i dag at dette her ikke vil gå bra... :( Jeg har tatt tester i 1 uke nå, og de ble jo svakere etter en blødning, og synes den i dag var bittelitt svakere enn den i går.. Så føler jeg var litt tidlig ute med å liste meg inn her. Tatt ny hcg prøve i dag som jeg får svar på i måren. Kommer neppe til å få sove i natt. Det "dumme" er at jeg har en del av mine vanlige gravid symptomer. Mørkere og større areola, vondt i bekkenet, trøtt. Men mangler tisse trangen, og ligament strekkene som altid har vært et sikkert tegn for meg.. Det å ville og det å være gravid er jammen meg en berg og dalbane uten sidestykk! Jeg krysser fingrene for dere alle her inne <3 oppdaterer i måren om jeg kan juble eller om jeg lister meg ut igjen... :Heartblue

Lykke til. :-/

Lykke til, krysser fingrene for deg :)

Masse lykke til!

Masse lykke til! :love2

Lykke til, håper alt står bra til og at det er en spire i magen ♡

Lykke til! Har du hatt vondt i magen da?
nope.. ikke i d hele tatt... :) altså, kun ved den første SA.. MEN, i dag og i går kveld har det seriøst kjent ut som at jeg har eggløsningssmerter! (pleier ha det ved hver eggløsning). Så om hcg ikke er stigende så er pindø eggløsninga på gang ihvertfall :P kan ikke tro det er normalt med slike "symptomer" når en er gravid ?

nope.. ikke i d hele tatt... :) altså, kun ved den første SA.. MEN, i dag og i går kveld har det seriøst kjent ut som at jeg har eggløsningssmerter! (pleier ha det ved hver eggløsning). Så om hcg ikke er stigende så er pindø eggløsninga på gang ihvertfall :p kan ikke tro det er normalt med slike "symptomer" når en er gravid ?
Blir spennende. Du skulle hatt el tester nå vet du ;)

Blir spennende. Du skulle hatt el tester nå vet du ;)
haha. ja, burde det. Men jeg driver ikke med slikt ;) Fått klaff på hvert forsøk der jeg har kontoll på utfloden faktisk :P MEN stresser ikke med noe før etter mandag og ul. Så tar jeg d derfra :) Men planen var jo å slippe gå høygravid på sommeren, men jeg tar det jeg får om det klaffer neste mnd..

haha. ja, burde det. Men jeg driver ikke med slikt ;) Fått klaff på hvert forsøk der jeg har kontoll på utfloden faktisk :p MEN stresser ikke med noe før etter mandag og ul. Så tar jeg d derfra :) Men planen var jo å slippe gå høygravid på sommeren, men jeg tar det jeg får om det klaffer neste mnd..
Åja :happy: godt du ikke har vanskeligheter med å bli gravid da. Lykke til på mandag!

Back
Topp