Et lite hjertesukk...

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
De siste dagene har jeg hatt mye menslignende smerter på to sider av magen. Magen er stein hard nesten hele tiden! Smertene blir verre hvis jeg ligger på ryggen og strekker ut kroppen, og mindre hvis jeg krummer meg i fosterstilling. Jeg føler meg så ukomfortabel!! Nattesøvnen blir også deretter når jeg ligger hele natta for å prøve å finne en god stilling hvor jeg får slappet av i magen. Uff!! Det var dagens hjertesukk:p

Uff! Høres ikke godt ut! Jeg har også mye mer ubehagelige kynnere om dagen, men de kommer og går da.. heldigvis har jeg begynt å sove litt bedre de siste nettene!

De siste dagene har jeg hatt mye menslignende smerter på to sider av magen. Magen er stein hard nesten hele tiden! Smertene blir verre hvis jeg ligger på ryggen og strekker ut kroppen, og mindre hvis jeg krummer meg i fosterstilling. Jeg føler meg så ukomfortabel!! Nattesøvnen blir også deretter når jeg ligger hele natta for å prøve å finne en god stilling hvor jeg får slappet av i magen. Uff!! Det var dagens hjertesukk:p
Kjedelig! Kjenner det samme av og til om natta! Slitsomt! Kam være at babyen ligger på en spesiell måte?

Det jeg sliter med nå er fullstendig tett nese og vond hals! Holder på å bli sprø!!! Man skal jo ikke bruke for mye nesespray og den dustete saltvannsløsningen funker ikke! :o Har du noen tips? Får ikke puste om natta... Og sover veldig dårlig! :(

Angående nesespray kan det brukes under svangerskapet. Det virker lokalt og er ikke farlig for babyen. Det er ikke bra for babyen om du ikke sover om natta! Jeg bruker rhinox, på pakningsvedlegget står det at gravide kan bruke dem:-)

Angående nesespray kan det brukes under svangerskapet. Det virker lokalt og er ikke farlig for babyen. Det er ikke bra for babyen om du ikke sover om natta! Jeg bruker rhinox, på pakningsvedlegget står det at gravide kan bruke dem:)
Jeg bruker også rhinox ;-)

Angående nesespray kan det brukes under svangerskapet. Det virker lokalt og er ikke farlig for babyen. Det er ikke bra for babyen om du ikke sover om natta! Jeg bruker rhinox, på pakningsvedlegget står det at gravide kan bruke dem:-)
Jeg bruker :) men man skal ikke bruke det mer en 10 dager sammenhengende!!! Da kan du ødelegge slimhinnene og da kam det bli værre.. Og det er det jeg tror har skjedd her! Så hvordan kan jeg klare å slutte? Blir en ond sirkel...

Jeg har også hatt en del menssmerter, og spurte jordmor om det. Og hun sa at mellom uke 29-32 (sånn ca, husker ikke helt :p ) så strakk livmoren seg veldig mye, derav mensmertene.
Godt er det ihvertfall ikke :p

Jeg bruker :) men man skal ikke bruke det mer en 10 dager sammenhengende!!! Da kan du ødelegge slimhinnene og da kam det bli værre.. Og det er det jeg tror har skjedd her! Så hvordan kan jeg klare å slutte? Blir en ond sirkel...

Det orker jeg ikke å tenke på nå;-) får heller ta den avvendingen etter at babyen er ute. Er nok å stri med under svangerskapet syns jeg:-)

Jeg har også hatt en del menssmerter, og spurte jordmor om det. Og hun sa at mellom uke 29-32 (sånn ca, husker ikke helt :p ) så strakk livmoren seg veldig mye, derav mensmertene.
Godt er det ihvertfall ikke :p

Kjenner meg også veldig godt igjen med det du skriver, Tylletrollet. Kom så plustselig..må innrømme jeg har vært veldig bekymret av all den smerten :-O så tusen takk for du meddelte, Miipbiip. Hos meg kom det faktisk på dagen, 29+0!!
Også får eg håpe for oss alle at det roer seg snart :-)

Jeg våkner også med murring er på natten.. og kynnere:) og er fryktelig tett i nesa, men får avhende meg med nesesprayen når baby er ute. må nesten få sovet nå som jeg fortsatt jobber. Bruker Zymelin, trygt for gravide:)

har det helt likens som deg.. og hatt det ei stund.. jm kunne fortelle at det var så mye vondt og kynnere fordi de båndene som holder livmora oppe er i så mye strekk at det utløser smertene.. lille i magen har hatt ett skikkelig veksthopp som også utløser kvalme til meg..! Dette var normalt at det fort kunne bli sånn mellom uke 29-32 ca..

Back
Topp