Et lite forslag

Ser igrunn ikke problemet? Er det noe som virkelig irriterer dere grenseløst? :P
Stemmer gjerne frem folk jeg så de kan vinne penger eller ett kjøkken.. De andre konkurentene gjør det jo :P Altså vi kan gjerne ha slik regel :P Men jeg ser ikke problemet :P
Ping mot resten av desember folka :P Win

Syns det er helt greit om det er folk som hører til forumet, men har sluttet å stemme på "fremmede"[:)]

Synes bare det blir litt feil hvis jeg skal legge ut link til sånne ting på hvert et terminforum som jeg ikke hører til [&:]

ORIGINAL: ing_ping

Ser igrunn ikke problemet? Er det noe som virkelig irriterer dere grenseløst? :P
Stemmer gjerne frem folk jeg så de kan vinne penger eller ett kjøkken.. De andre konkurentene gjør det jo :P Altså vi kan gjerne ha slik regel :P Men jeg ser ikke problemet :P
Ping mot resten av desember folka :P Win

med på denna eg ... [:)]

ORIGINAL: BlessItBe

Synes bare det blir litt feil hvis jeg skal legge ut link til sånne ting på hvert et terminforum som jeg ikke hører til [&:]

Jammen da gjør du ikke det :D Haha, neida. nå er jeg teit.

Men er sånn både og. Syntes ikke vi skal nekte folk å tipse om at vi kan stemme på de osv.. Man må jo reklamere for å vinne ^^ ville jeg gjort. Altså, dont get me wrong, hvis det hadde vært mangen her, og det tok av med slike tråder hadde jeg satt opp forbud med en gang, men syntes det er så lite av det at det gjør meg ingenitng :P Har ikke merket noe særlig til det..
Og pga denne tråden kommer det sikkert ikke noe mer fra folk her inne :P

ORIGINAL: Førstegangs

Greit for meg...

ORIGINAL: namarie

Hmmm...syns faktisk ikke det er noe stort problem, jeg. Den som orker kan stemme og de som ikke vil kan la vær. Jeg stemmer som regel aldri selv :) Syns likevel det var et godt forslag at det bør stå i emnefeltet at det dreier seg om stemming...da kan jo folk selv velge om de vil gå inn...

Sign.

Jammen da gjør du ikke det :D Haha, neida. nå er jeg teit.

Men er sånn både og. Syntes ikke vi skal nekte folk å tipse om at vi kan stemme på de osv.. Man må jo reklamere for å vinne ^^ ville jeg gjort. Altså, dont get me wrong, hvis det hadde vært mangen her, og det tok av med slike tråder hadde jeg satt opp forbud med en gang, men syntes det er så lite av det at det gjør meg ingenitng :P Har ikke merket noe særlig til det..
Og pga denne tråden kommer det sikkert ikke noe mer fra folk her inne :P

Enig med du![8D] ser ikke helt problemet, dem som vil kan stemme og dem som ikke vil lar vel vær?
Som du sier ing_ping så må man jo reklamere for seg selv for å vinne[8D]

Back
Topp