Et lite forslag

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva sier dere til en regel om at det ikke er lov å sanke stemmer til forskjellige konkurranser her inne? [:)] Tror det er flere forum som har det.

Greit for meg...

Enig. Hvis folk vil at vi skal tillate det synes jeg det skal stå i emnefeltet sånn at de som ikke er interessert slipper å gå inn på de trådene.

ORIGINAL: Pogo

Enig. Hvis folk vil at vi skal tillate det synes jeg det skal stå i emnefeltet sånn at de som ikke er interessert slipper å gå inn på de trådene.

Jeg går i hvertfall ikke inn på andre terminforum og slenger ut sånt. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre hvis du skjønner [:)]

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg går i hvertfall ikke inn på andre terminforum og slenger ut sånt. Føler at jeg ikke har noe der å gjøre hvis du skjønner [:)]

Nei, det er spam når det kommer fra folk på andre forum. Jeg liker det ikke når det kommer fra folk som hører til her heller, men det er ikke like frekt.

Helt enig!
Begynner å bli mange av dem nå [&o]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Greit for meg...

Sanke stemmer til hva? sånn de konkene vi har? eller sånn generelt "stem på dette"

ORIGINAL: ing_ping

Sanke stemmer til hva? sånn de konkene vi har? eller sånn generelt "stem på dette"

Til sånn konkurranser på andre sider ja [;)]

Enig med du!!!!

Det blir som å gå inni framandfolk sitt hus uten å ringe på først....[8D]

Enig i det om du ikke tilhører forumet ja :) Blir litt teit...og desperat[8D]

ORIGINAL: lille trille09

Helt enig!
Begynner å bli mange av dem nå [&o]
Sign

Samme sier jeg! Irriterer meg når folk sanker stemmer på terminforumene. Gir ALDRI stemmer til dem av prinsipp[;)]

Sign!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Samme sier jeg! Irriterer meg når folk sanker stemmer på terminforumene. Gir ALDRI stemmer til dem av prinsipp[;)]

om det kommer folk fra andre forum og sanker stemmer så pleier jeg å stemme på den som leder jeg (eller 2 plassen om denne personen er på 1) [8|]

Hmmm...syns faktisk ikke det er noe stort problem, jeg. Den som orker kan stemme og de som ikke vil kan la vær. Jeg stemmer som regel aldri selv :) Syns likevel det var et godt forslag at det bør stå i emnefeltet at det dreier seg om stemming...da kan jo folk selv velge om de vil gå inn...

[:)]
ORIGINAL: Førstegangs

Greit for meg...

Back
Topp