Et lite dillemma....

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Hei,her vi bor skal det være dugnad ute i dag,snekring ,maling,raking og gruslegging.
Mange tunge løft og merkelige vridninger på kroppen med andre ord..... Vi er vel litt mer paniske en de fleste andre,men når man blir gravid etter så mange år ,vil vi begge at jeg skal ta det helt med ro.Har jo til og med fått vaskehjelp hver uke for å slippe å ta sjanser.Men,altså,gubben er på jobb,har ikke mulighet til å komme fra,og jeg VIL ikke....
Men,ingen av naboene skal vite at jeg er på veg heller...Det er bare 12 hus her,så det merkes godt at jeg ikke dukker opp,i tillegg er jeg en av de som alltid stiller,uansett!! Så hva gjør jeg nå? Tar alle sure blikk og komentarer med et smil? Siden jeg er hjemmeværende på heltid (og har vært det i 13 år)Er nok naboene vant til at jeg tar min del,og vel så det.Naboskapet her er litt bob-bob fra før,og jeg vet det kommer noen på døra mi snart...Noen gode råd?

Kan jo bare si at du er syk...

Eller går ikke det når deter sånn nabolag?

det hadde jeg også sakt.en liten hvitløgn har vel ingenting å si når det gjelder den lille spiren....hehe.iallafall ikke siden du altid stiller opp ellers.[;)]

sleng deg på sofaen med god samvitighet du.[:D]

Enig med de andre her- det må gå an med en hvit løgn i din situasjon!! Lykke til [:D]

kan du ikke si at du er syk eller noe da?? dem kan jo ikke tvinge deg da.. si at du har fått influensa eller noe annen sykdom [:)] det hadde jeg gjort...hehehe..

[:)]Liker ikke å lyve,men jeg kaster opp mye da,kan vel si det er omgangssyke? Det er jo noe som går sånn på høsten,er det ikke?

Ja,da ville jeg sagt at det var omgangssyke....

[:D]Minner om omgangssyke ja....Det er et par her på forumet jeg har veldig lyst til å "smitte" med denne syken her! Godhjerta,f.eks.-med en slik oppførsel som hun viser på forumet-og Iza,og noen andre.Neeei,jeg unner dere både oppkast,halsbrann,ømme pupper og humørsvigninger!!!! Med andre ord,jeg håper og ønsker så inderlig at dere også,alle som ønsker seg,skal få en liten spire. under mottoet -KVALME ER GØY!(når man vet hvorfor.)

[:)]Hadde akkurat en sur nabo på døra her med en vaffel,jeg fikk stammet frem at jeg var litt kvalm,før jeg beinløp å kastet opp.... Gikk tilbake og beklaget meg. Ikke noe problem lenger tror jeg,Han forsvant med et forundret annsiktsuttrykk. Ps.jeg la til at jeg håpet jeg ikke smittet ham.......

[:D]Kunne vært morsomt det. Nei,ingen mann i hele verden hadde taklet å være gravid.
For ikke snakke om å føde ,mannfolk er generelt sett noen pyser når det kommer til stykket. Ingen er sykere enn en syk mann.

Jeg er verre enn den verste mann når jeg er syk- da er det veeeldig synd på meg!! Men det hjelper jo alltid litt å få surva fra seg [:D][:D]

Farmor trodde seriøst at det var omgangssyke hun hadde da hun ble gravid med pappa'n min[;)]

Back
Topp