Et lite dilemma

Mammy

Betatt av forumet
Er så usikker på om jeg skal prøve nå og kanskje få termin i mai eller vente så jeg har termin etter sommeren? Ser for meg at det er lettere med baby inni magen i 8 uker ferie med 2 barn hjemme. Da kan jeg bade,kose meg og gi mine to full oppmerksomhet. Og når baby kommer i evnt aug er de startet på skolen,varmen er over og jeg kan få litt alenetid hjemme. Sett bort ifra det syns jeg kanskje det er finere med bursdag i mai en sept. Man kan ha utebursdag osv. Har to vinteebarn fra før og ser for meg at baby i varmen er litt slitsomt. Dessuten føler man seg vel ikke super fresh i bikini første sommeren. Kanskje det er greiere å gå med struttemagen sin?!
Hva tenker dere om termin i mai eller sept?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Er veldig glad for å slippe å gå høygravid om sommeren hvertfall :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg har et sensommer/høstbarn og et vinterbarn fra før. Er veldig fornøyd med å nå få en vårbaby :D Synes det var mye styr med å pakke på et lass med klær på en bitteliten kropp bare for å komme oss i bilen eller er rask tur på butikken.. Så det må jo være supert å få når det er vår/sommer :)

Det du sier med utebursdag er også supert! Og hvis du tenker på bhgplass, er det jo en fordel å få før 1 sept ;)
 
Deilig å slippe å gå høygravid om sommeren, og slik som det er nå får jeg følge datteren min tett første året på skole. Det er jeg glad for! :) Jeg har ønsket meg april/mai barn siden de to andre jeg har er vinterbarn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva tenker dere om nyfødt midt i varmen og at dere ikke får badet før uti juli selv? Og om at de første ukene går med til å være hjemme med flere barn som har sommerferie?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Har ikke sett på det som et problem å ha ongene hjemme i ferie så lenge jeg hadde hatt mannen sammen med meg :) Har hatt 3 venninner som har fått barn i juni i år, og har sett hvor mye kos det har vært med ferie osv (vært på campingferie med to av dem), selv om det har vært veldig varmt i sommer.. Varmen kan jo være utfordrende om det blir for varmt, men.. Jeg gleder meg til å få mai-baby denne gangen! :)
 
Fikk barn i slutten av mai i fjord og det var ingen stress :) men jenta mi var 9 år da, så hun styrte det meste selv. Verre med mindre barn. Du må nesten bare velge hva prioriteringene skal være tenker jeg...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
Jeg har termin om 3 uker, altså i september. Helt fint å dra på ferie og være gravid om sommeren:) Men vi reagerer vell alle ulikt på varmen, som med alt annet:) Men synes det har vært et fint svangerskap sånn i forhold til sesongene. Tenker det er deilig å slippe å ha så mye klær på seg når man er gravid og. Tror det er mer tiltak:)
 
Er ikke så glad i å bade i norge så det er ikke noe problem. Er ikke alltid man kan bestemme når man skal bli gravid heller. Er bare glad for at jeg har fått muligheten til å gå gravid en gang til :)
Hadde vinterbarn sist og det var absolutt ikke noe problem verken med mye klær eller at det var kaldt :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser frem til enda et vårbarn, og at mannen skal ha ferie samtidig med barna og meg denne gangen. Han har vært selvstendig næringsdrivende tidligere og tatt ut minimalt med ferie...


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Back
Topp