Et lite dilemma...

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Jeg er lei av å holde graviditeten skjult og lyve til folk, men jeg har ikke lyst til å fortelle det heller. Helst burde jeg holde det skjult en god stund til. Det skal ikke være enkelt du..

Er litt i samme dilemma, men jeg har sagt det til de nærmeste. Nesten ingen som vet det på jobb, fordi jeg akkurat har begynt i ny jobb og syns det er litt kleint å være gravid da...

Men hvorfor vil du holde det hemmelig så lenge?

Hehe, ja.. skjønner hva du mener.. jeg har egentlgi lyst å bare holde det hemmelig lenge denne gangen.. men det kommer jeg ikke til å orke.. spørsmålene vil komme etter litt.. Så nå sier vi det til familien i morgen (11uker) så får jeg prøve å holde det litt hemmelig i 2-3 uker til..

haha! vet akkurat hva du mener!! har lyst til å si det til alle så jeg bare kan slape av å gå i de klærne jeg vil, og slippe å late som om jeg er på jobb, selv om jeg er sykemeldt og har vært de lenge!
men jeg tør ikke å si det til noen :P

Her skal vi fortelle det til nærmeste familie i dag, men vil holde det hemmelig for jobben minst en mnd eller to(hvis d går) til.. er bare vikar, så redd de skal slutte å bruke meg om de finner ut at jeg er gravid...

Vi har fortalt det til næremeste familie og de av vennene våre vi har truffet :) Magen min kan ikke skjules lenger så alle andre får tenke hva de vil :) Bare snakk om dager før gravidemagen ikke er til å ta feil av nå :P hahaha :) Så de som tror jeg har blitt feit får bare tro det en stund til :) gjemte den bak en stor genser de første skoledagene men da så jeg i hvertfall feit ut! Så nå er det tights og inntilsittende genser så bare magen kommer fram :) 

Vi har fortalt det til nærmeste familie og jeg har fortalt det til noen av mine venninner. Planen var at vi ikke skulle si noe til fler før 12 uker var godt... Menne så har eg ei snuppe på 5 år som spilte på tlf min, og på et eller anna vis har hun greid å laste opp et bilde til facebook og lagt til en tekst. Teksten var en sms jeg hadde sendt til et par venninner etter UL da jeg var 9 uker på vei!! Snakk om offentliggjøring!! Fikk sletta det men var mange som hadde fått det med seg alikevel og da er det liksom ikke noe vits å skjule det lenger. Men HVORFOR vil du holde det hemmelig lenger da?

Jeg vil/"må" holde det hemmelig en stund til pga jobb. Har bare fortalt det til noen venner, men ikke til de jeg omgås daglig.. Ikke sagt noe til familien heller, er litt nervøs for reaksjonene. Vi har vært så bastante på at to er nok, det blir ikke flere. Også er det faktisk litt deilig og, på en måte, å ha denne hemmeligheten. Men er vel bare et tidsspm før det kommer ut tenker jeg.

Back
Topp