Et lite bankende hjerte!!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Da er jeg tilbake fra ul, og det var helt fantastisk!! Og sprøtt!! En pitte liten reke med et bankende hjerte!![:(][:D] 
Han mente jeg ikke var kommet så langt som jeg tror, men ville vente til neste gang jeg skal inn, med å si noe sikkert... Han spurte meg om jeg viste når befruktning fant sted, så jeg gikk ut fra bv og sa ca 16feb..men han mente 20feb virket mer rett.... Men men[:D] Går vel tilbake litt tenker jeg... Bare den lille har det bra der inne og hjertet fortsetter å banke i mange mange mange år fremover så bryr ikke akkurat det meg så mye[:D] 

så godt å høre[:)][:)]

Godt at alt var fint med den lille spiren[:)][:)]

ORIGINAL: AngelBaby

Da er jeg tilbake fra ul, og det var helt fantastisk!! Og sprøtt!! En pitte liten reke med et bankende hjerte!![:(][:D] 
Han mente jeg ikke var kommet så langt som jeg tror, men ville vente til neste gang jeg skal inn, med å si noe sikkert... Han spurte meg om jeg viste når befruktning fant sted, så jeg gikk ut fra bv og sa ca 16feb..men han mente 20feb virket mer rett.... Men men[:D] Går vel tilbake litt tenker jeg... Bare den lille har det bra der inne og hjertet fortsetter å banke i mange mange mange år fremover så bryr ikke akkurat det meg så mye[:D] 

Hei angelbaby

Kjempekos at det gikk bra med deg i dag..  ser du er en dag lengre på vei enn meg.. jeg var også på UL i dag..  gikk også fint [;)] Men .. fikk du vite hvor mangen mm embryoet ditt var ??

ORIGINAL: bebe

Hei angelbaby

Kjempekos at det gikk bra med deg i dag..  ser du er en dag lengre på vei enn meg.. jeg var også på UL i dag..  gikk også fint [;)] Men .. fikk du vite hvor mangen mm embryoet ditt var ??

Ikke helt sikker, men tror han sa noe om 3mm..?? Kan det stemme...?[8|] At det tilsa at jeg bare var 6uker, og ikke snart 7..
Fikk du vite noe om mm?

Ja, han mente det var 4 kanskje 5 mm...  nærmer 4 mm sa han ..  så jeg skal tilbake til Ul om en uke.
Han mente kanskje eggløsningen min hadde vært senere enn det som jeg har beregnet fra siste mens.
Så kan hende jeg er litt mindre på vei, men er kun snakk om et par dager isåfall..

Ja, han mente jo det bare var 4dg etter det jeg tenkte...så blir vel ikke forsjøvet så mye....[:)]
Blir spennende neste gang!! [:D]

Så flott at alt var iorden med den lille!!

Heisann.
Godt å høre at alt sto bra til.[:)]
Helt fantastisk og se den lille første gangen (selv om eg ikke skjønte hva eg såg på) [:D]
Var forresten til jordmor i går, fikk høre hjerte lyden, helt utrolig.

Så flott at alt står bra til![:D] Bare lurer lit... er noen grunn til at dere har fått ultralyd såpass tidlig?[:)]

ORIGINAL: S_C

Heisann.
Godt å høre at alt sto bra til.[:)]
Helt fantastisk og se den lille første gangen (selv om eg ikke skjønte hva eg såg på) [:D]
Var forresten til jordmor i går, fikk høre hjerte lyden, helt utrolig.

Så deilig det må være!! Jeg så bare hjertet banket,men å høre det!! Ååh, gleder meg til jeg er der ja[:D] Skulle ønske ukene gikk fortere...!!

ORIGINAL: Litle Lady

Så flott at alt står bra til![:D] Bare lurer lit... er noen grunn til at dere har fått ultralyd såpass tidlig?[:)]

Fikk nå pga en blødning som bekymret meg litt....

Heisann...
Jeg var også på ultralyd i går. Pga. at min lille knert er et resultat av prøverør, tar de ultralyd allerede så tidlig for å se at fosteret ligger inne i livmora og at hjertet slår.
Det var noe av det mest utrolige jeg har sett. Den lille knerten på 10,9 mm som ligger der inne i magen min har et hjertet som banker superfort. Jeg ble helt satt ut, jeg... Håper virkelig at Knerten har tenkt å bli - at han har klort seg skikkelig fast! Ønsker alle andre lykke til. Håper virkelig små-knertene våre har kommet for å bli!

ORIGINAL: tryllering

Heisann...
Jeg var også på ultralyd i går. Pga. at min lille knert er et resultat av prøverør, tar de ultralyd allerede så tidlig for å se at fosteret ligger inne i livmora og at hjertet slår.
Det var noe av det mest utrolige jeg har sett. Den lille knerten på 10,9 mm som ligger der inne i magen min har et hjertet som banker superfort. Jeg ble helt satt ut, jeg... Håper virkelig at Knerten har tenkt å bli - at han har klort seg skikkelig fast! Ønsker alle andre lykke til. Håper virkelig små-knertene våre har kommet for å bli!

Så bra at dere fikk det til med hjelp av prøverør! Gratulerer så mye[;)] Var knerten blitt såå stor? Også er du i 7.uke..? [8|][:D] 
Signerer deg 100% med det andre[:D]

Så bra at dere fikk det til med hjelp av prøverør! Gratulerer så mye[;)] Var knerten blitt såå stor? Også er du i 7.uke..? [8|][:D] 
Signerer deg 100% med det andre[:D]

Takk for hyggelige gratulasjoner! Det føles helt utrolig at vi lyktes på 1. forsøk og med 1. egginnsetting.
Knerten er 10,9 mm, ja. Med tanke på at det er prøverør så vet vi jo nøyaktig når egget ble befruktet og satt inn, så vi vet nøyaktig hvor langt jeg er på vei. Legen sa at det var perfekt størrelse på Knerten.
Jeg var 7 uker og 1 dag på vei, da ultralyden ble tatt.
Det er så utrolig spennende!!!

Back
Topp