Et juleeventyr

HoneyBooBoo

Forelsket i forumet
Oktoberlykke 2019
Hei dere!

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg, som veldig mange andre, en blogg. Jeg har ikke skrevet i den siden noen måneder etter at førstemann ble født, det var rett og slett et tidsfordriv jeg hadde mens jeg var gravid og sykmeldt pga diverse vondter her og der. Jeg kjenner allikevel at jeg savner å ha et sted å skrive ned ting på samme måte som jeg hadde den gangen, og det er der denne dagboka kommer inn.


Jeg fikk positiv test på påskeaften, etter å ha gått med testetrang på hyttetur i flere dager allerede. Jeg tok testen og var brennsikker på å få to streker med en gang, men det kom ikke. Det gikk et par minutter, og først når jeg holdt strimmelen helt opp mot lyset i taket så jeg at det gradvis kom frem en svak strek. Fire dager og utallige strimmeltester + en digitaltest senere, følte jeg meg sikker på resultatet. Spira satt i pp3/pp4 (litt usikker pga rare sykluser), og menstermin er satt til 29.12.2014. Vi gleder oss til å få verdens fineste julegave (litt på etterskudd, siden jeg skal holde beina godt igjen til over nyttår)!

Håper noen vil følge oss :)
 
Back
Topp