Et halv år siden...minst...

nitalita

Gift med forumet
Ja netopp...det er et halv år siden jeg og min samboer hadde sex sist!!!!!
Det er altfor lenge..Linea ble født 12.juli,så sånn sett har det nok godt litt vel lenge. Men ting føles litt rart da.
Hvor lang tid tok det før dere hadde sex etter fødsel??

Sånn litt komisk sagt da..så i mitt tilfelle hadde det ikke vært rart omhan fant seg ei anna kanskje...hehe...(men jeg håper jo vi kommer i gang igjen da selvfølgelig)
 
Høres gøy ut for meg. Jeg har ikke fått meg noe siden slutten av juli selv, og jeg har ikke født enda.
[&o]
 
Hahaha, trodde ikke mannfolk var av den typen som ville vente så lenge.
Best å hoppe på så fort som mulig.
 
jeg og hadde en periode der jeg og mannen min ikke hadde sex på minst 6mnd fordi p-pillene tok fra meg alt som hette sexlyst men han ventet trofast på meg[:D]
 
test
 
Jeg fødte i slutten av juli, og vi har prøvd å ha sex noen ganger, men ting er ikke lappet godt nok sammen enda etter fødsel, så jeg tror nok det kommer til å ta enda lengere tid for oss. Men det går jo ann å ha sex på andre måter da...[;)][8|]
 
Ohhh...syns det va vell lenge ja...komisk tragisk dilux [8|]

Hadde ikke overlevd, trur ikke min sambo hadde det heller!!!! Hmmm

Trø til jenter, OM dere savner det da [;)]

Kathrine
 
Jeg ble klippet ganske mye, og det SVIRRRRRRRRRRRRRRRR masse ved samleie! Må nok bare ta tiden til hjelp her i gården ja...
 
Vi ventet kun nesten 2 uker før vi hadde sex etter fødselen. Da klarte vi ikke og vente lenger. Hadde aldri klart å holde meg uten sex i 6 måneder. Det er jo fyktelig lenge[:-]

Her har vi sex nesten hver dag, og er storfornøyd med det[:D]
 
Jeg måtte sy et par sting etter begge mine fødsler. Merket det første gangen at jeg sprakk litt, men var ikke så veldig vondt.

Du kan trøste deg med at de klipper helst ikke lenger. Det gjør de helst kun ved setefødsel og hvis det haster med at barnet må ut og hvis barnet må tas med tang eller sugekopp.

Fødselen din går sikkert helt fint mie83[:D]
 
Back
Topp