Et guttenavn som passer til...

Thale er fint:) 

Edvard
Isak
Johannes
Trym
Rasmus
Olai
Jonas
Max
Leon
Herman
Peder
Julian
Aleksander
Oliver
Ola

MariSafari skrev:
Thale er fint:) 

Edvard - FINT!
Isak - Også fint
Johannes - Fint, men ikke et alternativ.
Trym - Liker det ! 
Rasmus - Hadde ei i klassen en gang som het rasmussen til etternavn og hun sa alltid "en i rassen og to i musen"..... Det navnet er ødelagt for meg :/
Olai - Ikke min stil
Jonas - Helt ok
Max - Tenker bare på Aksel Hennie i Max Manus.. Det blir feil...
Leon - Navnet er veeeeeldig "i vinden" og jeg synes alle bruker dette navnet. Fint navn, men et er for poppis..
Herman - Hehe, tenker alltid "herremann" og synes det blir litt rart.
Peder - usj, nei.. Minner meg om en forferdelig fyr.
Julian - Kjæresten synes nok det er litt for "klysete".. Han har sine meninger om det meste :P
Aleksander - Neeh.. 
Oliver - Litt for "oppbrukt", men et fint navn:)
Ola - Det het oldefar<3

Herregud.. Føler meg så kresen......

LittleMonkey skrev:

Fittifutta skrev:
Tein

Hmm.. Vet ikke helt hva jeg synes, aldri hørt det før.. Må tygge litt på det!

Litt arti da, når unga skal leke sånn "fra den ene tell den annre" - bare at man sier navna tell unga i stedetfor. Fra Tein tell Tale.

Syntes Thalie og Emilian passet godt sammen <3

Thalie  & Emilian 

Fittifutta skrev:

LittleMonkey skrev:

Fittifutta skrev:
Tein

Hmm.. Vet ikke helt hva jeg synes, aldri hørt det før.. Må tygge litt på det!

Litt arti da, når unga skal leke sånn "fra den ene tell den annre" - bare at man sier navna tell unga i stedetfor. Fra Tein tell Tale.

Hahahaha

det er pokker meg vanskelig med navn altså!!! men jeg syns jentenavn er myyyye vanskeligere enn guttenavn da!!! 

mamiii skrev:
det er pokker meg vanskelig med navn altså!!! men jeg syns jentenavn er myyyye vanskeligere enn guttenavn da!!! 

Nei nei nei, det er jo såååå mye lettere.. Jentenavn er klart og har ikke vært et problem å komme frem til, men guttenavn er helt grusomt.. 

LittleMonkey skrev:

ASG skrev:
Victor er fint og kanskje Jonatan?

Victor liker jeg !

Må si meg enig i Victor, d heter vår mellomste.hehe. Her har vi 3 gutter og hadde et evig problem med sistemann, ikke alltid like enkelt med navn!

Ellers så synes jeg Felix er fint.

Siden jentenavnet er klart kan dere jo kanskje bruke en guttevariant av det. For da liker jo begge tydeligvis det navnet.

Vilja = Viljar

Becky87 skrev:
Siden jentenavnet er klart kan dere jo kanskje bruke en guttevariant av det. For da liker jo begge tydeligvis det navnet.

Vilja = Viljar

Jeg har tenkt tanken, men hvis jeg får en jente igjen en gang vil jeg bruke Vilja, så jeg vil ikke "stjele" det :p

Thale å Tristan

Mange gode forslag her :)

Thale og Trym syns jeg passa fint.
Thale og Viljar er også en god match, selv om du ikke vil bruke opp navnet :p hehe

Vi har en Jacob, og om vi får en gutt til en gang så vil jeg at han skal hete Victor emoticon

Back
Topp