Et guttenavn som passer til...

Så mange fine forslag <3

Jaja... Får vel kalle barnet Oddleif om det blir gutt da.... Eller Kåre Jonny.......

Anthony?

Thale og Jacob
Thale og Odin
Thale og William
Thale og Sebastian

... Åssen navn er det du liker? Altså liker du navnetoppen navn eller norske navn? Gamle navn? Nye navn? Vil du at begge skal begynne på T foreksempel? Jeg tenker at Thale er et veldig flott og sterkt navn, så lillebror (?)burde jo også få det :) 

Åh, Jacob liker jeg! Men mannen er nok ikke like begeistret mtp at det er et bibelsk navn.. Han er litt sær..

Jeg liker god sterke, men ikke "harde" navn.. Har så og si funnet jentenavn og det blir nok Vilja. Men når det kommer til guttenavn så er jeg såå blank.. Jeg elsker navnet Mio, men det liker ikke mannen.. Har også tenkt litt på Terkel, men jeg er den eneste i verden  som ikke forbinder det med filmen "Terkel i knipe".. Bare kom med masse forslag som dere synes er fine så finner jeg nok noen jeg liker :D
Skulle ønske det var konkurranse nå slik at man kunne fått litt mer respons, men men 

Odin liker mannen, men jeg vet om et par hunder som heter det, så det blir litt rart..
William heter nevøen hennes
Sebastian liker jeg også, minner meg sånn om Kamilla og tyven <3

hihi så gøy. Skulle faktisk foreslå Mio og. Mest fordi jeg selv ELSKER navnet. <3 Men så tenkte jeg at det kanskje ble litt "svakt" i forhold til Thale. 
hmmm... 
Litt flere forslag:

Thale og Victor
Thale og Wilmer (kanskje litt gammelmannsnavn...?)
Thale og Timian
Thale og Teodor, eventuelt Theo

Torjus
Anders
Trym
Theodor
Theo

Victor er fint og kanskje Jonatan?

Thale og Trym
Thale og Eirik
Thale og Even
Thale og Jonas