Et GODT tips jenter! :)

JPSK

Elsker forumet
Er veldig langt frem i tid nå altså, men når dere har født og er på sykehuset så får man på sånne skikkelig usexye men fantastisk komfortable nettingtruser man kan strekke til det uendelige!

Få med dere så mange som mulig av disse når dere reiser hjem, klipp de i skrevet og bruk de som topp/bh. Perfekt for amming og såre bryster! ;)

Det må prøves ;) tok med meg noen hjem fra sist :)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Da jeg fikk storebror måtte vi kjøpe nettingtruser på apoteket før fødselen. Det sto på listen over ting man bør/må ha med. Og jordmoren spurte etter dem etter fødselen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da jeg fikk storebror måtte vi kjøpe nettingtruser på apoteket før fødselen. Det sto på listen over ting man bør/må ha med. Og jordmoren spurte etter dem etter fødselen...

Vi får de på Haukeland. Visste ikke at de kunne kjøpes?

Det finnes netting topper/bh på apoteket som er beregnet på amming. Jeg fikk prøve en på sykehuset! Anbefales :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

hoho, de nettingtrusene på barsel er digg den første tiden etterpå :-P De og jumbo-bindene skal smugles med hjem fra barsel etterpå ja ;-)

• Liker
Reactions: BMC
Vi får de på Haukeland. Visste ikke at de kunne kjøpes?

På SUS måtte de kjøpes (hvert fall i 2012)...

Men om det er helt de samme vet jeg jo ikke, men regner kanskje med det..?

Serr? De var gratis i 2009 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Helt seriøst :-) Har ei venninne som fødte sist uke, har ikke fått spurt henne om hun måtte kjøpe trusene ;-)

Hmmm syntes ammebh funket fint jeg...

Syns bh generelt er guffent å bruke, var fælt når brystene var såre, oppblåst og øm.. Da passer heller ikke amme-bhene mine..

Syns bh generelt er guffent å bruke, var fælt når brystene var såre, oppblåst og øm.. Da passer heller ikke amme-bhene mine..
Ja det er viktig at de er store nok! Synes bh er godt jeg da - så holder de puppene "fast"...vondere når de beveger på seg. Putter du ullinnlegg inni nettingen da?

Ja det er viktig at de er store nok! Synes bh er godt jeg da - så holder de puppene "fast"...vondere når de beveger på seg. Putter du ullinnlegg inni nettingen da?

Ja, jeg brukte ull inni. :) Amme-bhene passet etter hvert, men de første ukene var puppene så sprengt og bh var fryktelig syns jeg.

Det tipset tok eg faktisk i bruk på sjukehuset, var Jm der som sa det til meg :) fekk jo DEI "dajene" der og var så forferdelig sår grunna feil tak på eine brystvorta ved første "festet" til snuppa.. Så faktisk fekk eg begynnende brystbetennelse mens eg var på sjukehuset...:( men visste jo ikkje det der og då.. Så denne gong veit eg nå kva eg skal gjere, ikkje vente nesten ei veke før eg tar kontakt med lege pga smerter og "merkelig" melk :p får kanskje bukt med det sjølv og :) med dusj/bad og håndpumping ;) Hehe :p

På SUS måtte de kjøpes (hvert fall i 2012)...

Men om det er helt de samme vet jeg jo ikke, men regner kanskje med det..?
Får en gratis på SUS, resten må du holde selv. Jeg fikk så mange jeh ville i 2009, men i 2011 og 2012 fikk jeg kun 1

Jente 04.11.09 <3
Jente 08.08.11 <3
Jente 08.08.12 <3
Lillesøster ventes 03.02.14 <3

Back
Topp