Et glass vin? eller total avhold?

Liker ikke vin uansett jeg, så blir nok avholds :P

Helt avholds :) drikker ikke så mye til vanlig, så ikke noe jeg kommer til å savne:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Totalavholds her også. :) Og er litt overraska over at folk sier at andre mener det er greit. Er det virkelig en vanlig oppfatning ute i samfunnet? Dersom jeg hadde tatt en glass vin i min omgangskrets og de viste jeg var gravid hadde jeg fått huda full! Men nå har jeg mer eller mindre bare helsepersonell venner da! ;)

Totalavholds her også. :) Og er litt overraska over at folk sier at andre mener det er greit. Er det virkelig en vanlig oppfatning ute i samfunnet? Dersom jeg hadde tatt en glass vin i min omgangskrets og de viste jeg var gravid hadde jeg fått huda full! Men nå har jeg mer eller mindre bare helsepersonell venner da! ;)

Jeg tror nok at majoriteten av gravide holder seg unna alkohol, men så er det da noen få som ikke ser det helsefarlige med "bare litt"......

Total avhold! Har jobbet med alkoholskadede barn og det er nok mange barn som får diagnoser som adhd som egentlig har FAS/FAE. Alkoholsskade er en fødselsskade man kan faktisk kan unngå 100 % ved å ikke drikke alkohol. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

har ikke drokket en dråpe i dette svangerskapet, å kommer ikke til å gjøre det heller:-) sist drakk jeg endel vin før jeg fant ut at jeg var gravid. men selvfølgelig ikke etter at jeg fant det ut! men jenta mi har heldigvis ikke tatt skade:-)

Totalt avholdent!

Jeg glemmer ikke ferien i kristiansand når jeg var 13 uker på vei med Emilie.... Da satt vi nede på brygga og kosa oss med fiske suppe... Jeg fikk sååååå lyst på et glass hvit vin til og ba om et alkohol fritt glass med hvit vin. Den var jo så god at jeg bestilte meg 3 glass til utover kvelden og gubben kosa seg med øl... Da jeg betalte satte jeg siste slurken med vin i halsen... På lappen stod det bare hvit vin og du skulle sett jeg kjefta den servitøren opp og ned haha :P Men de hadde ikke egen kapp for alkohol fri vin på kassa :P hihi

Totalt avholdent!

Jeg glemmer ikke ferien i kristiansand når jeg var 13 uker på vei med Emilie.... Da satt vi nede på brygga og kosa oss med fiske suppe... Jeg fikk sååååå lyst på et glass hvit vin til og ba om et alkohol fritt glass med hvit vin. Den var jo så god at jeg bestilte meg 3 glass til utover kvelden og gubben kosa seg med øl... Da jeg betalte satte jeg siste slurken med vin i halsen... På lappen stod det bare hvit vin og du skulle sett jeg kjefta den servitøren opp og ned haha :P Men de hadde ikke egen kapp for alkohol fri vin på kassa :P hihi
Skulle gjerne visst navnet på denne vinen, syns de jeg har smakt smaker piss ;)

avholds

Back
Topp