Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Totalavholds her også. Og er litt overraska over at folk sier at andre mener det er greit. Er det virkelig en vanlig oppfatning ute i samfunnet? Dersom jeg hadde tatt en glass vin i min omgangskrets og de viste jeg var gravid hadde jeg fått huda full! Men nå har jeg mer eller mindre bare helsepersonell venner da!
Jeg tror nok at majoriteten av gravide holder seg unna alkohol, men så er det da noen få som ikke ser det helsefarlige med "bare litt"......
Skulle gjerne visst navnet på denne vinen, syns de jeg har smakt smaker pissTotalt avholdent!
Jeg glemmer ikke ferien i kristiansand når jeg var 13 uker på vei med Emilie.... Da satt vi nede på brygga og kosa oss med fiske suppe... Jeg fikk sååååå lyst på et glass hvit vin til og ba om et alkohol fritt glass med hvit vin. Den var jo så god at jeg bestilte meg 3 glass til utover kvelden og gubben kosa seg med øl... Da jeg betalte satte jeg siste slurken med vin i halsen... På lappen stod det bare hvit vin og du skulle sett jeg kjefta den servitøren opp og ned haha Men de hadde ikke egen kapp for alkohol fri vin på kassa hihi
Hehe.. ikke jeg hellerJeg er ikke avholds til vanlig..... Hehe
Skulle gjerne visst navnet på denne vinen, syns de jeg har smakt smaker piss
ohhh hjelpes!!! Er jo 3 år sia haha Så husker jo ikke det jeg nå!!!