Et forsiktig hei...

Bkno0730172

Betatt av forumet
Hei!

Sniker litt her inne, da jeg muligens kan havne slutten av april/tidlig mai.
Det er kaos og masse tanker i hodet for tiden. Absolutt ikke planlagt...
Vil derfor ikke si så mye om meg selv ennå, før alt har sunket litt mer inn.

Men ville iallfall si hei, og ikke bare snike rundt. ;-)

Hei hei, og velkommen hit. :)
Jeg håper tankene får roet seg snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :) har du nett fått greie på det? Er vel en 10 uker på vei eller?

Gratulerer :) har du nett fått greie på det? Er vel en 10 uker på vei eller?
Hei!
Lege har kommentert at jeg har gått ned i vekt, og at jeg måtte spise mer pga undervekt. Når jeg nnylig begynte å tvinge i meg mer mat, ble jeg mer sulten og tissetrengt. Magen ble også litt oppblåst, men jeg tenkte jo at det skyldtes vektøkning.
Når mann i huset kommenterte magen så jeg brått med andre øyne i speilet. Og da kom kvalmen også. Test viser 3+...

Så nå må jeg bare dytte innpå mat for å få bedre vekt, ta vitaminer som jeg ikke har gjort, la kaoset få roe seg, puste ut, og ordne time hos jordmor for å sortere tankene ennå mer, siden dette er litt vanskelig akkurat nå. Tenker på lille som startet livet med lite næring stakkars. Men alt ordner seg vel. :-)

Hei!
Lege har kommentert at jeg har gått ned i vekt, og at jeg måtte spise mer pga undervekt. Når jeg nnylig begynte å tvinge i meg mer mat, ble jeg mer sulten og tissetrengt. Magen ble også litt oppblåst, men jeg tenkte jo at det skyldtes vektøkning.
Når mann i huset kommenterte magen så jeg brått med andre øyne i speilet. Og da kom kvalmen også. Test viser 3+...

Så nå må jeg bare dytte innpå mat for å få bedre vekt, ta vitaminer som jeg ikke har gjort, la kaoset få roe seg, puste ut, og ordne time hos jordmor for å sortere tankene ennå mer, siden dette er litt vanskelig akkurat nå. Tenker på lille som startet livet med lite næring stakkars. Men alt ordner seg vel. :-)
Wow det var litt av start for deg ja. Som regel får babyen det han trenger, verre med deg- som keg forstår så er det deg det har gått ut over. Ville ikke vært veldig bekymret, men blir nok godt for deg å komme til jordmor, be om tidlig ul siden situasjonen var så den var...

Ser frem til å høre mer fra deg. Lykke til så lenge. Og husk du har oss her inne, om du er sinne, trist, lei eller lykkelig :)

Hei og velkommen :) antageligvis har ikke den lille hatt noe vondt av at du ikke har vist det. Håper tankene roer seg etterhvert.

Hei, og velkommen inn hit.

Ble gravid uplanlagt første gang og denne gangen, så sittet med en del forvirrende og motstridene tanker. Så om du trenger noen å snakke med å lufte tanker er det bare å si i fra :)

Back
Topp