Et eventyr er over...

<3 Juli2014 - mai2016 <3

Flørter med forumet
Hei damer!
Jeg har i dag fått svar på hcg nivå, hvor den hadde falt fra 8700 til 7000 og ett eller annet. Grunnen til at jeg tok blodprøvene var en liten blødning mandag. Mandags ettermiddag hadde jeg endel murring nederst i magen og stølhet i korsryggen. Etter dette har jeg i ny og ne spottet litt brunt.

Det jeg lurer på er, om noen har erfaring med lignende og vil fortelle hvor lang tid det tok før aborten skjedde? Send gjerne pm, om dere vil.

Etter å ha fått den overraskende positive testen, har jeg selvfølgelig begynt å glede meg til å bli 3 barns mamma. Nå er det en rimelig trist dag i heimen!

Håper dere alle kommer vel i havn med deres lille i magen:Heartred
 
Min siste SA tror jeg det tok ca en uke med spotting før det slo til for fult, da hadde jeg ekstremt kraftige blødninger og smerter i ca 1 døgn. Værste opplevelsen jeg har hatt tror jeg og unner ingen dette! Den uka med spotting var ekstremt tøff psykisk fordi jeg visste hva som var på gang, men når de fysiske smertene kom var det kun de jeg tenkte på, og å få det overstått! Så ting ble virkelig bedre når alt var overstått og man blir litt fokusert på å starte på nytt! Håper det går fort for deg slik at du slipper å vente så lenge!
 
Så trist å høre [emoji22] sender deg en stor klem [emoji173]
 
Så leit. Vet hvordan du har det. Jeg venter på hcg resultat nummer to. Men jeg vet at dette ikke er en frisk graviditet. Jeg bare kjenner det på meg og det gjør fryktelig vondt i hjerte [emoji17] Tenker på deg, klem[emoji173]️
 
klem til deg :Heartred
 
Klem [emoji173]
 
Det var utrolig leit å høre! Tenker på deg[emoji173]️ Når vi hadde SA i uke 7 hadde jeg to dager med spotting før det kom skikkelig. Hadde mye smerter og vondt i ca 5 dager, så anbefaler å få sykmelding dersom du er så langt på veg. Ta vare på hverandre disse dagene, også prøv å komme i gang med arbeid og normalt liv når det hele er overstått er mitt tips. Klem[emoji173]️
 
Back
Topp