Et det mulig?

fano

Gift med forumet
I går kveld begynte det og kile litt i halsen, og i natt var det så jævlig at jeg nesten spøy, hosta så sinsykt. Den snurpa seg og var veldig sårt, nesten ikke sovet i natt. Bittelitt bedre nå, men det kommer vel tilbake i kveld. Sinsykt dritt og få sånt nå som man ikke kan ta noe for og stoppe en utvikling [:'(]

Host, hark....

Uff da - så kjedelig[:'(]

Du får pakke deg inn i et godt pledd og forvente litt oppvarting - dvs. du har enda en grunn til å bli vartet opp[:D]

Hi hi, bubben min er så snill og gjør alt for meg, heldig sånn [:D] men han ler litt av meg nå, jeg høres ut som en forvrengt kalkun når jeg snakker, knis knis

Hehe..
Her merker jeg kun at jeg er mer lettgråtelig enn ellers, og jeg er til vanlig VELDIG lettgråtelig, trodde nesten ikke det kunne bli verre jeg[:)]

Puppene er ømme utover dagen, men det er jo Crinonen som gjør. I løpet av morgendagen bør egget/ene) ha festet seg hvis de har tenkt til å gjøre det, så da begynner nok symptomjakten min for fullt. Slitsomt dette også ja[:)]

Fint vi er flere. Jeg har ingen bivirkninger av medisinene jeg, ikke som jeg veit hvertfall, skulle se på pakningsvedlegget på progestanpillene, men det står på TYSK faktisk, ikke lett da.
Når jeg gikk på crinonegelen så merket jeg alt sammen, ømme pupper og vondt i hode. Det lille jeg har av symtomer nå håper jeg er at egget har festet seg, er på dag 7 i dag [:D]

Er veldig bra vi er flere som ligger likt an. Men, litt skummelt også, for noen har jo massse symptomer og da kan man fort tro at de har lykkes og ikke jeg, for jeg har ikke så mye symptomer. Hadde du fryseforsøk eller ferskt forsøk nå?? Hvilken dag satte du inn?

Hukommelse er en fin ting[:)] Jeg husker lite om dagen av sånne detaljer altså...

Dersom det er forkjølelse på gang så vil jeg anbefale at du prøver 2 knuste paracet, en kopp varmt vann, 1/2 presset sitron og sukker. Ha alt oppi og drikk det så svetter du ut elendigheta.

Det bruker jeg å gjøre og du kan ta paracet selv om du er gravid eller er i forsøk.

Og du kan ta den heksekuren 2-3 ganger om dagen. Et par dager eller 3 dager og se om det funker.

uuuuusj, det hørtes mildt sagt ekkelt ut [:'(] knuste tabletter får jeg aldri ned, det vet jeg, varmt vann går heller ikke ned, klarer ikke og få ned hverken kaffe, te eller andre varme drikker [:o] men tusen takk for tips....håper det bare er irritert hals og at det går over.....[:D]

Det er fryse egg jeg har satt inn, har fått gravidsymptomer på alle forsøkene, men jeg tror det er for at jeg vil så gjerne at det skal klaffe og at jeg liksom føler symtomene selv om de kanskje ikke er der[:o] Jeg vil så gjerne at det skal gå braaaaa...........eneste jeg kjenner og ser nå er at det fortsatt kommer litt lyyyyyserosa på papiret og at det murrer og stikker litt nederst i magen......

jeg krysser fingre og tær for det er bebisen som finner plassen sin altså.....tar du babtklister?
Hvor mange forsøk har du vært gjennom totalt?

såpass ja, du fikk ut en del egg altså, hadde du ett egg igjen?

Det tror jrg er veldig lurt, jeg ville også spare de 2 eggene mine, men de anbefalte meg og ta de først, hva hvis ingen av de overlevde tenkte jeg....da hadde det vært bedre og tatt et forsøk til og kanskje fått flere på frys sånn at hvertfall noe overlever ved tining, men var ganske heldig at begge eggene mine overlevde, spørs om det har gjort det videre i magen min da....

dere som har lyserosa utflod... det er helt normalt og kommer fra Crinonen om dere bruker det..    jeg har også lyserose utflod/crinonerester..

ElinR det kan høres ut som festesmerter, det kan merkes lenger opp enn livmoren. Da er det bare å krysse fingrene og håpe at det er et egg som klorer seg fast og ikke noe annet som tuller med deg nå.[;)]

jeg bruker progestan pillene, er det samme greia da?

ORIGINAL: fano

jeg bruker progestan pillene, er det samme greia da?

Forsåvidt jeg brukte også Crinone, forskjelle er at du har de kulene eller pillene eller hvordan de ser ut mens cinone sprutes inn fra den tingen det er i. Begge er progrestrone. Og begge kan ha sine bivirkninger.

Håper det bare er litt overflødig som kommer ut og at TR ikke er på vei [:o]

Back
Topp